همشهری آنلاین: گروه انصارالله از حمله موشکی به مقر فرماندهی ائتلاف متجاوز عربی ساعاتی پس از دو عملیات هجومی با پهپادهای بمب‌گذاری شده علیه اتاق‌های کنترل و آشیانه‌های پهپادهای فرودگاه نجران در جنوب غرب عربستان خبر داد.

حمله يمن به عربستان

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیره وابسته به انصارالله، یگان موشکی انصارالله یمن صبح امروز (یکشنبه) با موشک بالستیک کوتاه برد مقر فرماندهی ائتلاف سعودی را در جنوب سقام در نجران هدف گرفت.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله با ذکر اینکه این حمله موشکی با دقت بالا به هدف مورد نظر اصابت کرد، گفت:  در این حمله مرکز عملیات منهدم شد و تعداد زیادی کشته و زخمی در بین نیروها از جمله بین فرماندهان نظامی برجای گذاشت.

سریع تصریح کرد: حمله به این مقر مهم بعد از عملیات اطلاعاتی دقیق انجام گرفت در واقع درگیری‌ها در مرزها از طریق این اتاق‌های عملیاتی اداره می‌شوند.

این سخنگو تاکید کرد: امروز به دشمنان می‌گوییم دست بلند نیروهای مسلح یمن هر کجا باشید به شما خواهد رسید و بانک هداف ما روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

ساعاتی قبل از این حمله موشکی، یگان پهپادی انصارالله عملیات گسترده‌ای را با چند پهپاد "قاصف کی ۲ " به فرودگاه نجران صورت داد.

این شبکه افزود، عملیات اول اتاق‌های کنترل و نظارت پهپادها و عملیات دوم آشیانه پهپادها و مواضع نظامی دیگر را هدف قرار داد.

یحیی سریع درباره این عملیات هم گفت: عملیات پهپادی با دقت به اهداف مورد نظر اصابت کرده و منجر به تعطیلی فعالیت فرودگاه شد.

وی اشاره کرد، این عملیات در پاسخ به حملات متجاوزانه و محاصره ظالمانه ممتد ائتلاف سعودی علیه ملت یمن انجام گرفت چراکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۷ حمله هوایی صورت داد.

کد خبر 449561

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha