یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی یکشنبه و دوشنبه ۶ و ۷ مرداد برای شمال غرب و شمال شرق کشور و در بخش‌هایی از جنوب کشور رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

رگبار باران در شمال و جنوب کشور

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت: طی امروز و فردا (۶ و ۷ مرداد) به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق شمال غرب و شمال شرق کشور رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: در همین مدت در بخش‌هایی از جنوب کشور در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب فارس نیز رگبار موقتی باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: در سایر مناطق کشور تا پنج روز آینده جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای گرم پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی روزهای آینده گفت: آسمان تهران فردا (۷ مرداد) صاف گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بیش‌ترین و کم‌ترین دمای این روز ۳۷ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. آسمان پایتخت سه‌شنبه (۸ مرداد) صاف با بیش‌ترین و کم‌ترین دمای ۳۹ و ۲۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 449499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha