همشهری آنلاین: بیست و هفتمین رویداد «صد اثر، صد هنرمند» عصر جمعه ۱۱ مردادماه ۹۸ با نمایش و فروش آثار ۲۲۶ هنرمند در نگارخانه گلستان آغاز به کار می‌کند.

ليلي گلستان مدير نگارخانه گلستان

به گزارش همشهری آنلاین، لیلی گلستان «صد اثر، صد هنرمند» امسال را جوانانه‌ترین دوره خواند و گفت: سهم هنرمندان مقیم شهرستان در این دور بیش از همیشه است. امسال ترجیح دادم اولویت‌مان آثار کیفی نسل جوان باشد و از پیشکسوتان و هنرمندان شناخته‌شده کمتر کار پذیرفتم.

مدیر نگارخانه گلستان و طراح رویداد سالانه تابستانی «صد اثر، صد هنرمند» افزود: بیست و هفتمین دوره با ارائه آثار ۲۲۸ هنرمند افتتاح می‌شود و این در حالی است که به جهت وسواس و سختگیری زیادی که به خرج دادم، حدود ۱۰۰ اثر به نمایشگاه راه نیافتند. باید بگویم کیفیت این نمایشگاه خیلی بالاتر از نمایشگاه‌های پیشین است.

گلستان در عین حال خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی ترجیح دادم آثاری که قیمت‌های بالا دارند در این دوره نباشند اما از آنجا که یکی از شعارهای ما نمایش آثار جوانان کنار پیشکسوتان و بزرگان هنر و تشویق جوانان برای بیشتر دیده شدن آثار آنهاست، آثار شماری از بزرگان را پذیرفته‌ایم که کارهایی از استادان پرویز کلانتری، محمدابراهیم جعفری، غلامحسین نامی و... از این جمله‌اند.

به گفته گلستان، در میان هنرمندان جوان تجسمی به شکلی عجیب شمار دختران هنرمند بسیار زیاد است که این آمار خیره‌کننده خود را در «صد اثر، صد هنرمند» این دوره نشان خواهد داد. بیست و هفتمین دوره این رویداد تجسمی عصر جمعه ۱۱ مرداد در دروس، خیابان شهید کماسایی، شماره ۳۴ آغاز به کار می‌کند و تا ۳۰ مرداد ادامه می‌یابد.

کد خبر 449494

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha