همشهری آنلاین: در پی موضع محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر تعلیق اجرای تمام توافقنامه‌های امضا شده با رژیم صهیونیستی، این رژیم تهدید کرد ملت فلسطین هزینه این کار را خواهند پرداخت.

محمود عباس

به گزارش ایرنا به نقل از به نوشته روزنامه "اسرائیل الیوم"، ایلی کوهین وزیر اقتصاد و صنعت رژیم صهیونیستی در واکنش به این اقدام محمود عباس گفت: وی در اصل از همان ابتدا  نیز به توافقنامه های امضا شده با اسرائیل پایبند نبود و اکنون ملت فلسطین است که هزینه تعلیق آن را خواهد پرداخت و باید پرسید فلسطینی ها بعد از تعلیق این توافقنامه ها چه می توانند بکنند.

وی در ادامه این سوال را مطرح کرد: محمود عباس اکنون  چه کاری انجام خواهد داد؛ آیا در مدارس فعالیت های تحریک آمیز علیه اسرائیل انجام خواهد داد؛ یا حقوق خانواده های مجریان عملیات (ضد صهیونیستی) را پرداخت خواهد کرد.

کوهین تصریح کرد:  محمود عباس مضمون توافقنامه های امضا شده با اسرائیل را اجرایی نکرد؛ او  می تواند تهدید کند اما هزینه اش را فلسطینی ها خواهند پرداخت.

محمود عباس پنجشنبه شب از تعلیق اجرای تمام توافقنامه های امضاء شده با رژیم صهیونیستی خبر داد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گذشته چند باب آپارتمان مسکونی فلسطینی ها در نزدیکی قدس شرقی را تخریب کرد.

در این میان جنبش حماس موضع محمود عباس در تعلیق اجرای توافقنامه‌های امضا شده‌ بین تشکیلات خودگردان و رژیم اسرائیل را گام برداشتن در مسیر درست برشمرد.

کد خبر 449276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha