همشهری آنلاین: در دیدار فرمانده کل سپاه با امام جمعه اهواز، رفع مشکلات مردم و انجام اقدامات متمرکز و هم افزا برای تحقق این مهم مورد تاکید قرار گرفت.

حسین سلامی

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به منظور بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق سیل زده به استان خوزستان سفر کرده است، با حجت الاسلام و المسلمین سید نبی الله موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.

 امام جمعه اهواز در این دیدار با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل نقش آفرینی تعیین کننده و موثر در صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت و آرامش برای ملت ایران تاکید کرد :نهاد مردمی سپاه با روحیه انقلابی و جهادی همواره در خط مقدم یاری رساندن به هموطنان در تمامی مشکلات است.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از انجام اقدامات جزیره‌ای در کمک‌رسانی به سیل زدگان و رفع مشکلات آنان، خواستار تشکیل قرارگاهی برای خدمت رسانی متمرکز به مردم شد.

 امام جمعه اهواز در ادامه اهمیت نقش آفرینی و حضور بسیج در تامین امنیت و سایر عرصه های خدمت رسانی به مردم را یادآور شد و بر فراهم سازی امکانات با کار فرهنگی همزمان و رونق اشتغال جوانان به منظور خنثی سازی توطئه های دشمنان تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین از سرلشکر سلامی به عنوان فرماندهی مردمی، شجاع، صریح، دشمن ستیز و خدمتگزار نام برد.

سرلشکر سلامی نیز در این دیدار با یادآوری حماسه آفرینی‌های بی بدیل غیور مردان و زنان خطه خوزستان در سال‌های حماسه و مقاومت دفاع مقدس، رسیدگی و حل مشکلات مردم را اولویت اقدامات در این منطقه عنوان و از آمادگی سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای انجام هر چه بیشتر اقدامات در عرصه سازندگی و عمرانی، محرومیت‌زدایی و کمک به رفع چالش‌ها و مشکلات مردم تاکید کرد.

فرمانده کل سپاه همچنین از حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد به عنوان پشتوانه معنوی و فرصتی مغتنم برای مردم استان که با بهره‌گیری از تجارب ارزنده ایشان می‌توان مشکلات حاشیه نشینی و محرومیت را مرتفع و اقدامات زیرساختی برای آسایش و پیشرفت مردم منطقه را به انجام رساند، نام برد.

دکتر سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر استان خوزستان و جمعی از فرماندهان، سرلشکر سلامی را در دیدار با امام جمعه اهواز همراهی کردند.

کد خبر 449265

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha