همشهری آنلاین: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هوشمندسازی مدارس را ولو همان مدارس کپری را تا پایان سال برقرار می‌کنیم.

آذري جهرمي

به گزارش فارس، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت، در خصوص هوشمندسازی مدارس و در پاسخ به این سوال که شما در حالی از هوشمندسازی صحبت می‌کنید که همچنان برخی مدارس کپری هستند، گفت: طبق توافق‌نامه‌ای که با وزارت آموزش و پرورش امضا کردیم سه لایه برای هوشمندسازی در نظر گرفتیم. بخشی موضوع ارتباطات مدارس است، خدمات لازم برای خدمات هوشمندسازی و سوم تجهیز مدارس است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: مسئولیت‌ همه دستگاه‌ها در این حوزه مشخص شده است، بخش خصوصی هم در این حوزه همکاری خواهد کرد. ما ارتباط تمامی مدارس ولو همان مدارس کپری را تا پایان سال برقرار می‌کنیم.  این مساله می‌تواند برای نظام آموزشی متحول‌کننده باشد. البته بحث تجهیز مدارس هم صحبت درستی است اما نمی‌توانیم در این حوزه تا تجهیز مدارس دست روی دست بگذاریم.

وی درباره امکان قانونی شدن بیت کوین در کشور نیز گفت: در دولت در این خصوص صحبت کردیم تا تصمیمی اتخاذ شود که البته هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

کد خبر 449129

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha