به گزارش ایسنا، در این برنامه، خریداران اجناس مورد نظر خود مانند مواد شوینده، قهوه و ۲۸ محصول خشک دیگر از جمله غلات، حبوبات و پاستا را در ظروف قابل استفاده مجدد میریزند.
همچنین میوه و سبزیجات و دیگر موارد از این قبیل در بستهبندیهای قابل بازیافت صد در صد کاغذی به جای پلاستیک قرار داده میشوند.
در این سوپرمارکت، بخش میوههای یخزده بدون بستهبندی نیز وجود دارد که به خریداران عرضه میشود.
از مزایای این طرح، قیمت کمتر محصولات بدون بستهبندی است که حدود ۱۵ درصد پایینتر از محصولات بستهبندی شده است.
مشتریان، ظروف فروشگاه را با یک ودیعه پنج پوندی به منزل آورده و بعد از خالی کردن ظرف، آن را تحویل میدهند و مبلغ ودیعه را دریافت میکنند.
مدیر فروشگاه گفت: این طرح جدید بوده، البته اشکالاتی نیز دارد که امیدواریم در آینده بهبود یابد.
نظر شما