همشهری آنلاین: هفتاد و ششمین جشنواره فیلم ونیز با نمایش یک تریلر نئونوار ایتالیایی-آمریکایی به کارگردانی جوزپه کاپوتندی به پایان می‌رسد.

رمان چارلز ويلفورد منبع الهام فيلم اختتاميه جشنواره ونيز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، کاپوتندی ۵۱ ساله که درست یک دهه پیش با نخستین فیلم خود «یکی شدن ساعت و دقیقه» در بخش مسابقه جشنواره ونیز حضور داشت، حالا با دومین فیلم بلند داستانی‌اش The Burnt Orange Heresy به بخش خارج از مسابقه می‌آید و آن را در روز پایانی ونیز ۲۰۱۹ در بخش خارج از مسابقه (پس از معرفی برگزیدگان در اختتامیه) به نمایش می‌گذارد.

کلیس کسپر بنگ، الیزابت دبیکی، دانلد ساترلند و میک جگر بازیگران فیلم هستند و داستان آن در ایتالیای امروز می‌گذرد. جیمز فیگراس، دلال بلندپرواز آثار هنری استخدام می‌شود تا یکی از نایاب‌ترین تابلوهای بزرگ‌ترین نقاش تاریخ را بدزدد اما اوضاع بر اساس برنامه پیش نمی‌رود و مرد قربانی حرص و بی‌مبالاتی خود می‌شود. آشنایی جیمز با برنیس هالیس، دلال آمریکایی و سفر آنها دریاچه کومو در شمال ایتالیا سرآغاز ماجراهاست.

درام اکشن The Burnt Orange Heresy بر اساس کتابی به همین نام از چارلز ویلفورد، نویسنده فقید آمریکایی ساخته شده و نخستین نمایش جهانی آن روز هفتم سپتامبر خواهد بود. کاپوتندی بیشتر در حوزه تولید موزیک-ویدئو، فیلم کوتاه، مستند و سریال فعال بوده و فیلم دوم او را می‌توان بلندپروازانه‌ترین پروژه کارنامه‌اش تا امروز به شمار آورد.

هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم ونیز روز ۲۸ اوت با نخستین نمایش جهانی تازه‌ترین تجربه کارگردانی فیلمساز ژاپنی برنده نخل طلا آغاز به کار می‌کند. هیروکازو کُره-ادا که سال گذشته با «دله‌دزدها» در جشنواره کن درخشید، امسال با «حقیقت» به بخش مسابقه ونیز می‌آید. کاترین دونوو، ژولیت بینوش و ایتن هاوک در فیلم تازه کارگردان ۵۷ ساله اهل توکیو بازی کرده‌اند و داستان بر زندگی یک ستاره سینمای فرانسه و دیدار او با دخترش متمرکز است.

کد خبر 448933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha