پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۳:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: برای جان مک‌کین، نامزد جمهوری‌خواهان برای کاخ سفید مشکلی پیش آمده است. گفته می‌شود او با یک رابط پارلمانی زن رابطه داشته است.

روزنامه فایننشیال تایمز آلمان گزارش داد، با این وجود جان مک‌کین (John McCain) فورا این مساله را تکذیب کرد، اما در همین حال می‌داند چنین تکذیبیه‌ای کفایت نمی‌کند.

آنگونه که نیویورک‌تایمز گزارش داده، مک‌کین 9 سال پیش رابطه‌ای با ویکی ایزمان (Vicki Iseman)، لابی‌گر پارلمانی داشته است. این زن در جهت منافع شرکت‌های ارتباط تلفنی رایزنی می‌کرده است.

این روزنامه افزود، همکاران این سناتور 71 ساله که اکنون در تبلیغات انتخاباتی‌اش بر ارزش‌های اخلاقی تاکید دارد، در سال 2000 او را متقاعد کردند به این روابط پایان دهد، زیرا می‌تواند پیامدهای منفی برای حرفه سیاسی او داشته باشد.

حتی «واشنگتن پست» به نقل از جان ویور (John Weaver)، یکی از مشاوران باسابقه مک‌کین آورده است او در سال‌های گذشته با ایزمان ملاقات کرده و از او خواسته است از مک‌کین دوری کند.

مک‌کین و ایزمان که اکنون 40 ساله است، این ارتباط  را تکذیب کرده‌اند. مدیر تبلیغات انتخاباتی مک‌کین هم این گزارش‌ها را اشتباه خوانده است.

خود این نامزد ریاست جمهوری این روند را «رقابت کثیف» خوانده است. او به تکذیب مکتوب این خبر اکتفا نکرد، برای همین خبر داد امروز (پنجشنبه 2 اسفند) به تشریح این مساله خواهد پرداخت.

نامزدی این سناتور از آریزونا به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری از حزبش تقریبا قطعی است. پس از پیروزی او در ویسکانسین و واشنگتن او با 975 رای پیروزی واضحی را در قبال مایک هاکبی، رقیب اصلی خود که 254 رای را کسب کرده، از آن خود کرده است.

کد خبر 44887

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز