همشهری آنلاین: هوگوپوشان کشورمان در پایان نخستین روز از دهمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۹، موفق به کسب ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شدند.

لوگوي تكواندوي نوجوانان آسيا

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۳۳۱ تکواندوکار از صبح روز یکشنبه (۳۰ تیر) در "امان" اردن آغاز شد و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

در روز نخست این رقابت‌ها امیررضا متولد شهرستانی، علی توکلی، امیرسینا بختیاری، پدرام جمشیدی، علی اکبری، مبینا کلی‌وند، مریم وسیله‌بر، غزل سلطانی، تینا مدانلو و آناهیتا توکلی به عنوان نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها به مصاف رقبایشان رفتند.

کلی‌وند، سلطانی، علی توکلی، آناهیتا توکلی و بختیاری موفق شدند ۵ مدال طلا را به نام ایران ثبت نمایند؛ مدانلو، متولد شهرستانی و جمشیدی عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند و اکبری نیز به مدال برنز رسید؛ مریم وسیله‌بر اما در مرحله یک ‌چهارم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هدایت تیم دختران را «ندا زارع» به عنوان سرمربی و «معصومه محمدیان» و «لیلا خزایی» به عنوان مربی برعهده دارند. همچنین سرمربیگری تیم نوجوانان پسر بر عهده «محمدرضا زوار» به عنوان سرمربی، «حسین کریمی» و «وحید ناصری» به عنوان مربی است.

کد خبر 448810

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha