شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: آرش رضاوند یک استقلالی متعصب است که از نوجوانی آرزوی پوشیدن پیراهن استقلال را داشت.

رضاوند

او بعد از درخشش در نفت و سایپا، اسمش را سر زبان‌ها انداخت و در نهایت به پیراهن استقلال رسید. او روز گذشته برای نخستین‌بار در تمرینات استقلال شرکت کرد. با رضاوند درخصوص پیوستن به استقلال و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

  • بعد از آمدن به استقلال عکس‌هایی از قدیم منتشر شد که تو برای تشویق این تیم به استادیوم می‌رفتی. مثل اینکه خیلی روی استقلال تعصب داری؟

بله، دقیقا همینطور است. من روی سکوهای ورزشگاه آزادی استقلال را تشویق می‌کردم و آن روزها رؤیای من این بود که یک روز پیراهن این تیم را بر تن کنم.

  • فکر می‌کردی که یک روز این اتفاق رخ دهد؟

آن روزها امیدهای زیادی داشتم و خیلی خوشحالم که آن ‌رؤیا تبدیل به حقیقت شد. وقتی با استقلال قرارداد امضا کردم، واقعا خیلی خوشحال بودم.

  • ظاهرا از سپاهان، تراکتور و چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتی و حتی نزدیک بود قراردادت را با سایپا تمدید کنی؟

بله، من از این دو تیم پیشنهاد داشتم و سایپا هم تیمی بود که فصل گذشته در آنجا بازی کردم و نزدیک بود قراردادم را تمدید کنم. یکباره خدا کمکم کرد تا این شرایط به‌وجود بیاید.

  • با علی دایی هم برای انتخاب تیمت مشورت کردی؟

دایی نقش مهمی در فوتبال من داشت و این را هرگز فراموش نمی‌کنم. من با علی‌آقا حرف زدم و گفتم که چه پیشنهادهایی دارم. دایی در بین تیم‌هایی که اسمشان را گفتم، استقلال را انتخاب کرد. او به من گفت اگر فکر می‌کنی رفتن به استقلال شدنی است، این تیم را انتخاب کن.

  • حضور در اردوی تیم ملی چطور بود؟

این لیست آخر برای خیلی از بازیکنان سورپرایز بود. طبیعتا نگاه ویژه کادر فنی به لیگ باعث می‌شود که انگیزه همه بازیکنان بالاتر برود.

ایشان یک مربی بزرگ است و قبل از پیوستن به استقلال با او صحبت کردم. ایشان علاقه زیادی به فوتبال تهاجمی دارند و مطمئنا از همکاری با ایشان لذت خواهم برد. او یک مربی سرشناس است و امیدوارم فصل خوبی را در کنار او داشته باشم و در نهایت عملکرد ما باعث خوشحالی هواداران شود.

  • فکر می‌کنی استقلال امسال قهرمان شود؟

استقلال چند سال است که قهرمان نشده و احساس هواداران را درک می‌کنم. شک نکنید تا آخرین توان تلاش می‌کنیم تا استقلال قهرمان شود. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم قهرمان شویم.

کد خبر 448616

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha