شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
۰ نفر

کاظم گلخنی - خبرنگار: نوسانات و قطعی طولانی‌مدت برق در برخی از روستاهای بشاگرد باعث سوختن لوازم برقی و فاسد شدن مواد غذایی شده است.

روستای بشاگرد

۲ هفته بی‌برقی، گلایه اهالی بیش از ۵۰ روستای بشاگرد را به دنبال داشته است.  یک فعال رسانه‌ای بشاگردی با اشاره به قطعی‌های طولانی‌مدت و نوسان برق آن هم در فصل تابستان که باعث سوختگی لوازم برقی بسیاری از خانواده‌های روستایی شده است، به همشهری گفت: علاوه بر خسارت‌های ناشی از سوختن لوازم برقی، قطعی آن باعث فاسد شدن مواد غذایی هم شده است. «عابد قاسمی» افزود: ۵۰ روستای بشاگرد طی حدود ۱۲ روز با بیش از ۷۰ ساعت قطعی و نوسان برق مواجه بوده‌اند.

یکی از اهالی بخش گافر بشاگرد نیز بیان کرد: روز ۱۸ تیر ۲۲ ساعت برق بخش‌های درابسر، گافر و پارامونت قطع شد. این قطعی در روز ۱۶ تیر ۱۸ ساعت طول کشید.   «کریمی» گفت: ۲۴ تیر نیز ۸ ساعت اهالی روستاهای بشاگرد شاهد قطعی برق بودند. این قطع و وصل برق با نوسان زیاد باعث سوختگی لوازم برقی و خراب شدن مواد غذایی شده است.

یکی از اهالی روستای ملکن بشاگرد نیز با گلایه از عملکرد شرکت توزیع برق شهرستان بشاگرد به همشهری گفت: اهالی روستاهای بشاگرد طی ۲ هفته متوالی قطعی برق طولانی‌مدت را تجربه کردند. «عباس امینی» افزود: در این شرایط اقتصادی، خسارت‌های وارده به لوازم برقی موجب نارضایتی مردم شده است.

وی ادامه داد: مسئولان شرکت برق منطقه‌ای استان پیش از این اعلام کرده بودند که در صورت نوسان برق و خسارت به لوازم برقی، خسارت پرداخت می‌کنند. حالا منتظریم این خسارت به مردم محروم این منطقه پرداخت شود. بخش‌های درابسر، گافر و پارامونت با جمعیتی در حدود ۷ هزار نفر از مناطق محروم شهرستان بشاگرد در شرق هرمزگان هستند.

کد خبر 448574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha