چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز بسیج در دنیا تبدیل به الگو شده و کشورهای منطقه برای غلبه بر مشکلات خود با الگو قرار دادن ایران بسیج تشکیل داده‌اند.

غلامرضا سلیمانی

سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در جمع فرماندهان پایگاه‌های نخبه بسیج استان اردبیل افزود: کشورهایی مانند عراق، سوریه و یمن با الگو قرار دادن بسیج و تشکیل نیروهای مردمی توانستند بر دشمنان غلبه کرده و مشکلات را حل کنند.

وی بیان کرد: امروز بسیج بعنوان بزرگترین تشکیلات مردم نهاد در دنیا شناخته شده و به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی توانسته در خارج از مرزها نیز رشد و توسعه پیدا کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی از ابتکارات امام راحل بود، اضافه کرد: چهل سال از تشکیل این شجره طیبه الهی می گذرد و در این مدت خدمات زیادی به کشور و انقلاب اسلامی کرده، البته در این مدت اقدامات بسیج بدون اشکال نبوده و آن طور که باید از همه ظرفیت ها استفاده نکرده است.

سردار سلیمانی گفت: امروز باید با برنامه‌ریزی دقیق، وحدت و همدلی، نو آوری و ابتکار و استفاده از تمامی ظرفیت ها مشکلا ت کشور و نیازهای جامعه و مردم را حل کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: تکامل و موفقیت بسیج در گرو کار اخلاص همه اعضای آن است تا به اهداف بلند خود برسد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای اعتلای بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: باید با توجه ویژه به پایگاه های مقاومت برنامه های بسیج از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد.

کد خبر 448241

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha