چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: استادان برجسته کارتون و کاریکاتور ایران در سومین هفته عصرانه هنر تهران جمعه ۲۸ تیر روی پل طبیعت تهران گرد هم می‌آیند.

عصرانه هنر تهران روي پل طبيعت

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت نوسازی عباس‌آباد، عصرانه هنر تهران برنامه‌ای هفتگی است که در قالب جشنواره تابستانی تابستان باغستان با رویکرد ترویج هنر اصیل ایرانی و تعامل با استادان، پیشکسوتان و هنرمندان برجسته ایرانی عصر جمعه هر هفته روی پل طبیعت در حوزه‌های نمایش، خوشنویسی، کاریکاتور، خط، نقاشی، موسیقی و... برگزار می‌شود و میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان است.

تابستان باغستان در برنامه‌های پیشین در هفته اول میزبان هنرمندان هنرهای نمایشی بود و هفته دوم با حضور نوازندگان در چند گروه سنتی و کلاسیک با موضوع هنر موسیقی برگزار شد. در سومین هفته عصرانه هنر تهران جمعی از هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست روی پل طبیعت گرد هم می‌آیند و همراه با شهروندان آثاری با موضوع پرتره، آلودگی هوا، معضلات شهری و... خلق می‌کنند.

سومین برنامه عصرانه هنر تهران در قالب جشنواره تابستانی تابستان باغستان شرکت نوسازی عباس‌آباد ساعت ۱۸ تا ۲۱ روز جمعه ۲۸ تیرماه با حضور شهروندان علاقه‌مند به هنر روی پل طبیعت برگزار می‌شود.

کد خبر 448227

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha