همشهری آنلاین: به گزارش هواشناسی، در ساعات بعدازظهر و اوایل شامگاه سه شبانه‌روز آینده، به سبب رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت احتمال رخداد صاعقه و جاری شدن سیل در برخی از نقاط کشور وجود دارد.

صاعقه

به گزارش ایرنا، طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، امروز سه‌شنبه ۲۵ تیرماه جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان به‌ویژه ارتفاعات آن، شرق فارس، شمال کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، مرکزی، شرق زنجان، قزوین، البرز، تهران و شمال خراسان شمالی رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود.

همچنین این شرایط روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان به‌ویژه ارتفاعات آن، شرق فارس و پنج‌شنبه ۲۷ تیرماه در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، هرمزگان به ویژه ارتفاعات آن و شرق فارس رخ خواهد داد.

بر این اساس به هموطنان در این مناطق توصیه شده است برای جلوگیری از مخاطرات ناشی از رویداد رعد و برق و صاعقه همراه با رگبار موقتی، همچنین احتمال جاری شدن سیلاب موقت، از تردد و استقرار در مناطق مرتفع و کوهپایه‌ها همچنین در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

کد خبر 448049

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha