سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
۰ نفر

شهردار قرق از شفاف‌سازی در این شهرداری و پاسخگویی به شهروندان در مورد عموم قراردادهای شهرداری خبر داد.  

مرتضی امینی

به گزارش همشهری «مرتضی امینی» در این‌باره گفت: در راستای حقوق شهروندی اطلاعات همه قراردادها، خریدها و توافق‌های شهرداری قرق از بدو تاسیس به منظور شفاف‌سازی برای اطلاع عموم روی سایت شهرداری قرق به نشانی ghoroghcity.ir قرار گرفت و همه شهروندان قرق و کارشناسان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

وی این اطلاع‌رسانی را حق طبیعی همه شهروندان دانست و بیان کرد: معتقدیم خدمتی که به مردم انجام می‌دهیم باید مورد رضایتشان قرار بگیرد. این کار نه تنها شهروندان را مطمئن می‌کند که اعتبارات شهرداری صرف اموری غیر از اداره و توسعه شهر نمی‌شود بلکه با افزایش حس اعتماد و بالارفتن سرمایه اجتماعی شهرداری می‌توانیم در ارتباطی دوسویه میان مدیران شهری و شهروندان زمینه‌های توسعه شهر را محقق کنیم.

امینی با یادآوری همراهی همه شهروندان در زمان تصویب تبدیل قرق از روستا به شهر گفت: همکاری همه شهروندان موجب شد تا برای تامین زمین و مکان مورد نیاز با سرعت عمل بالا اقدام کنیم.  تلاش شد در تصویب طرح هادی قرق، شرایط اجتماعی و ‌زیست سنتی مردم هم لحاظ شود. بر این باوریم که نقد و نظر و نظارت از سوی مردم و توجه، پاسخگویی و بررسی از سوی مدیران، کلید حل مشکلات قرق و توسعه آن خواهد بود.

کد خبر 447581

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha