رقابت فیلم‌سازان نوجوانِ داوطلب شرکت در سومین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان ایران، با نزدیک شدن به پایان مهلت ارائه‌ی آثار، روزبه‌روز جدی‌تر می‌شود.

فيلم‌سازان

به گزارش دبیرخانهی جشنوارهی بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در دو بخش «ایده» و «فیلم» همزمان با سیودومین دورهی این جشنواره در اصفهان برگزار میشود.

طبق فراخوان سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در دو بخش ایده و فیلم کوتاه که به تازگی منتشر شده نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ ساله، یعنی متولدان سالهای ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶ میتوانند تا ۲۰ تیر پنج اثر برای شرکت در بخش ایده (طرح اولیهی قصهی یک فیلم) بفرستند. البته نوجوانان مذکور تا ۷ مرداد فرصت دارند تا فیلمهای کوتاه (حداکثر سه دقیقهای) ساختهی خود را برای حضور در بخش فیلم کوتاه این رویداد ارائه کنند. اینفیلمها میتوانند داستانی، مستند یا پویانمایی باشند و فرقی ندارد که فیلمبرداری آنها با دوربین معمولی یا تلفن همراه صورت گرفته باشد.

اسامی فیلمهای راهیافته به بخش مسابقهی سومین المپیاد فیلمسازی ۱۵ مرداد اعلام خواهد شد و ضمن اهدای جوایزی به پدیدآورندگان فیلمهای برتر، فیلمهایشان هم در جشنوارهی بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان اصفهان به نمایش درخواهد آمد.

گفتنی است دبیرخانهی المپیاد، برگزیدگان هر دو بخش ایده و فیلم کوتاه را در اردوی آموزشی استعدادهای المپیاد گردهم میآورد. این اردو از ۲۶ تا ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ در اصفهان برگزار خواهد شد.

همچنین نوجوانانی که آثارشان به مرحلهی نهایی راه پیدا کند، پیش از برگزاری المپیاد در کارگاههای رایگان «آشنایی با سینما» در انجمن سینمای جوانان ایران شرکت خواهند کرد.

یادآور میشود سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران به همت بنیاد سینمایی فارابی و با مشارکت دبیرخانهی جشنوارهی بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، انجمن سینمای جوانان ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهرداری اصفهان از ۲۶ تا ۳۰ مرداد امسال برگزار خواهد شد.

داوطلبان برای ثبتنام میتوانند با مراجعه به سایت www.iycs.ir  فرم ثبتنام را تکمیل و ایدهی خود را آپلود کنند. سازندگان فیلمهای کوتاه هم میتوانند در سایت مذکور ثبتنام کنند و آثارشان را از طریق دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران برای دبیرخانهی المپیاد بفرستند یا مستقیم، آثار خود را به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوچه نوزدهم، پلاک ۲۰، کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱، دفتر امور جشنوارهها ارسال کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفنهای ۸۶۰۸۴۸۱۶-۸۶۰۸۴۸۲۹ تماس بگیرید.

کد خبر 447364

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha