سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۶:۴۴
۰ نفر

کریم‌اعظمی: اظهارات پرحرف و حدیث و حاشیه‌ای فیروز کریمی درخصوص علیرضا منصوریان، نوازی و مجیدی، عصبانیت شدید یکی از اعضای هیأت‌مدیره استقلال را به همراه داشت تا این عضو یکشنبه شب در تماس با فتح‌الله‌زاده، به مدیرعامل باشگاه بگوید: «به کریمی بگو دست از این رفتارهایش بردارد، مثل اینکه او نمی‌داند در چه تیمی مربیگری می‌کند.»

کریمی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با شیرین‌فراز با حمله شدید به منصوریان و نوازی گفت: «کاپیتان‌های تیم در زدن ضربات ایستگاهی بی‌عرضه بودند، چون ما خیلی روی این تاکتیک کار کرده بودیم ولی آنها بی‌عرضگی خود را نشان دادند.»

فیروز که از بازی مجیدی هم راضی نبود، در مورد او گفت: «فرهاد باعث شد. باز هم داد بزنم، پس از عمل حنجره‌ام، دکتر گفته بود که باید خیلی آرام حرف بزنم به همین دلیل فرهاد باید جریمه شود و پول معالجه‌ام را هم بدهد.»

چند هفته پیش، از طرف هیأت‌مدیره به کریمی پیغام رسید تا از انجام مصاحبه‌های جنجالی و طنزپردازی در کنار نیمکت استقلال خودداری کند، ولی سرمربی استقلال هنوز عادت‌های قدیمی‌اش را کنار نگذاشته که این موضوع باعث عصبانیت اعضای هیأت‌مدیره و حتی فتح‌الله‌زاده شده است.

مصاحبه کریمی علیه نوازی و منصوریان، دو بازیکن قدیمی استقلال، آنها را به شدت عصبانی و ناراحت کرد و این موضوع به طور حتم نوع ارتباط این دو بازیکن با سرمربی را تغییر خواهد داد. مجیدی هم دل خوشی از کریمی ندارد.

 نوازی: کریمی نمی‌داند چه می‌گوید

سابقه نشان داده که نوازی در بروز اینگونه مسائل، فوتبالیست صبوری نیست و خیلی راحت حرف دلش را می‌زند. او در خصوص اظهارات فیروز کریمی گفت: «اوبعضی مواقع نمی‌داند که چه می‌گوید و این طرز رفتار به هیچ عنوان درست نیست. در بازی با شیرین‌فراز ما به بعضی‌ها احترام گذاشتیم تا ضربات کاشته را بزنند و اسم این را نمی‌توان بی‌عرضگی گذاشت.»

کاپیتان دوم استقلال در ادامه افزود: «اگر کریمی حرف‌هایش را به خودمان می‌گفت هیچ ایرادی نداشت ولی رسانه‌ای کردن این موضوع اصلاً خوشایند نبود و او حرف‌های خوبی نزد. ایرادی ندارد، ما هم از این پس نشان می‌دهیم که بی‌عرضگی چه معنایی دارد.»

نوازی حتی قصد داشته موضع‌گیری تند و مصاحبه جنجالی علیه کریمی انجام دهد ولی نزدیکان او مانع شده‌اند.

 منصوریان: به موقع جوابش را می‌دهم

یکی از دوستان او یکشنبه‌شب به منصوریان اطلاع داد که کریمی علیه او مصاحبه کرده و این موضوع عصبانیت شدید کاپیتان استقلال را به همراه داشت. البته او هنوز جواب حرف‌های کریمی را نداده، ولی به یکی از همبازی‌هایش گفته: «به موقع جوابش را می‌دهم، بیش از حد احترامش را نگه داشته‌ایم.»

البته بعید به نظر می‌رسد که او به این زودی جواب کریمی را بدهد، منصوریان با قلعه‌نویی هم اختلاف داشت ولی دو سال بعد پرده از این اختلاف پنهان برداشت.

 فرهاد مجیدی هم از مصاحبه کریمی ناراحت شده، او می‌گوید: «نمی‌دانم آقافیروز چرا این حرف‌ها را زده، اگر او می‌خواهد دوباره پیش دکتر رفته و تحت درمان قرار گیرد حاضرم پول معالجه او را پرداخت کنم.»

مجیدی در مورد نیمکت‌نشینی‌اش ادامه می‌دهد: «این مسائل به سرمربی تیم مربوط می‌شود ولی من توانایی بازی تا دقیقه 90 را دارم و نمی‌دانم چرا در چند مسابقه اخیر مدام تعویض می‌شوم.»

مصاحبه‌های اخیر کریمی آن هم در شرایطی که استقلال با این مربی دچار تحول خاصی نشده، زمینه نارضایتی و عصبانیت هیأت مدیره را فراهم کرده است. یکی از اعضا که نخواست نامش فاش شود، در این مورد می‌گوید: «قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرمربی جدید، مخالف حضور کریمی بودم و می‌دانستم که او رفتارهای همیشگی‌اش را حتی در این تیم هم ادامه خواهد داد.»

انتقاد پورحیدری از کریمی

منصور پورحیدری یکی از اعضای هیأت‌مدیره استقلال، درخصوص حرف‌های کریمی می‌گوید: «ارتباط هر مربی با شاگردانش از زاویه‌های مختلف بررسی شده ولی من موافق چنین رفتاری نیستم. بازیکن حتی اگر از لحاظ فنی خیلی ضعیف باشد، نباید در رسانه‌ها و جامعه توسط سرمربی خراب شود،من اینگونه رفتار را نمی‌پسندم. نوازی و منصوریان جزو قدیمی‌های استقلال هستند و باید حرمت آنها نگه داشته شود.»

طبق آخرین اخبار قرار است به زودی هیأت‌مدیره استقلال در مورد وضعیت این تیم پس از مدت‌ها تشکیل جلسه بدهد و موضوع رفتارها و مصاحبه‌های کریمی هم دراین جلسه بررسی خواهد شد. باشگاه استقلال از رفتارهای اخیر کریمی ناراضی است و ادامه این روند حاشیه‌های مختلفی را در پی خواهد داشت.

 نفریه: به کریمی تذکر می‌دهیم

محمد نفریه، عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با فوتبال ایران درخصوص انتقاد شدید کریمی از بازیکنان قدیمی این تیم اظهار داشت: «از اینکه کریمی، منصوریان و نوازی را دو بازیکن بی‌عرضه خطاب کرده، اطلاع دقیقی ندارم و در جایی ندیده‌ام که این صحبت‌ها از قول سرمربی استقلال مطرح شود. این موضوع را اولین بار است که از زبان شما می‌شنوم و اگر کریمی چنین حرفی زده باشد، به هیچ عنوان مورد قبول ما نیست.»

وی در ادامه گفت: «حرمت تمامی بازیکنان باید حفظ شود، خصوصاً قدیمی‌های استقلال که برای این تیم زحمت کشیده‌اند. منصوریان یک زمانی بهترین بازیکن استقلال بود و نوازی هم در بازی با شیرین‌فراز وقتی به میدان آمد نشان داد که هنوز هم می‌تواند تأثیرگذار باشد.»

عضو هیأت‌مدیره استقلال تأکید کرد: «چنین رفتارها و مصاحبه‌هایی به هیچ عنوان مورد قبول باشگاه نیست و اگر این موضوع صحت داشته باشد، به کریمی تذکر جدی خواهیم داد. قرار است از این پس جلسات هیأت‌مدیره به صورت منظم برگزار شود و به طور حتم این موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم. البته باز هم می‌گویم که هنوز در جایی مصاحبه اخیر کریمی را نشنیده‌ام و در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها هم نخوانده‌ام.»

کد خبر 44700

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز