همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه هوایی شهیدعبدالکریمی بندرعباس، گفت: نیرو هوایی ارتش با تلاش شبانه روزی، دشمن را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته است و همیشه برای صیانت از کشور پا در رکاب است.

عزیز نصیرزاده

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید پایگاه هوایی شهیدعبدالکریمی بندرعباس با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندر عباس، مسولین و فرماندهان نیروی های مسلح  در استان برگزارشد.

در این مراسم امیر سرتیپ خلبان نصیر زاده ضمن تقدیر و تشکر از از زحمات ارزنده و قابل ستایش امیر عشایری، با بیان اینکه خلیج  فارس جزء نقاط استراتژیک کشور و شاهراه اقتصادی کشور و دارای اهمیت بالایی در حوزه نظامی محسوب  می شود و  فرماندهی این یگان نیز از حساسیت بالای برخوردار  است، گفت: در دیدار با فرماندهی محترم معظم کل قوا و سفارش های ایشان مبنی بر انجام ماموریت‌ها، این نیرو  به صورت شبانه روزی جهت پیشبرد اهداف، حفاظت و صیانت کشور پا در رکاب و با تلاش خود دشمن را در راه رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین آیت الله  نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندر عباس از تلاش‌های امیر عشایری تقدیر و برای فرمانده جدید این یگان  آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است طی حکمی توسط فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی منصوب و امیر سرتیپ دوم خلبان سخاوت عشایری به افتخار بازنشستگی نائل شد.

کد خبر 446856

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha