مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۱
۰ نفر

گروه شهری: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: با شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی که از دستور‌العمل‌های سازمان تاکسیرانی پیروی نکنند برخورد خواهد شد و درصورت تکرار مجوز آنان باطل می‌شود.

حسین تیموری با اشاره به اینکه سازمان تاکسیرانی به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان با حساسیت فعالیت شرکت‌های خصوصی را دنبال می‌کند، افزود: هم اکنون تخلف یکی از شر‌کت‌های خصوصی در حال بررسی است و با متخلفان نیز به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: تمامی افراد اعم از رانندگان و شهروندان درصورت بروز تخلف می‌توانند با سازمان تماس گرفته و مراتب را اعلام کنند تا سازمان تاکسیرانی برای رفع مشکلات اقدام کند.

تیموری با اشاره به دستورالعمل سازمان که در اختیار شرکت‌های خصوصی است گفت: تمامی شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی موظف هستند تا بر اساس دستورالعمل صادره اقدام کنند و تمامی موارد در آن روشن است و چنانچه از آن عدول کنند سازمان تاکسیرانی با آنان برخورد خواهد کرد.

عمل نکردن به دستورالعمل

از طرفی، مدیرعامل شرکت ایمان تاکسی با اشاره به تخلفات برخی شرکت‌ها گفت: برخی شرکت‌ها به‌دلیل توجه نکردن به دستور‌العمل صادره از سوی سازمان تاکسیرانی،  هنوز نتوانسته‌اند خود را با آن وقف دهند.

محمد مهدی مخبری با اشاره به اینکه در ابتدای فعالیت شرکت‌های خصوصی زمینه‌ای برای فعالیت اقتصادی برخی فراهم شد، گفت: هم اکنون تعداد زیادی از رانندگان به‌دلیل تحمیل برخی هزینه‌ها ناراضی هستند که شرکت‌های خصوصی با منطقی کردن ارقام هزینه‌ها باید این روند را کنترل کنند و فضا را برای فعالیت مناسب‌ رانندگان فراهم آورند.

وی توجه جدی به زمینه‌های رفاهی و خدماتی رانندگان تاکسی‌ها را خواستار شد و افزود: خوشبختانه سازمان تاکسیرانی آماده ارائه هر گونه کمک است و می‌توان با ایجاد زمینه رفاهی برای رانندگان تاکسی‌ها روحیه خدمت را در آنان افزایش داد.

مخبری به راه‌اندازی صندوق بیمه رانندگان تاکسی‌های زرد و سبز به‌عنوان یک دستاورد برخی شرکت‌های خصوصی اشاره کرد و گفت: هنوز برخی شرکت‌ها به فکر گرفتن ارقام غیر منطقی از رانندگان به منظور تأمین هزینه‌های خود هستند.

وی در ادامه گفت: با وجود آنکه ستاد تبصره 13 هنوز به بسیاری از تعهدات خود عمل نکرده‌است و برخی از متقاضیان دریافت تاکسی در حدود 8 ماه اقساط می‌پردازند،  برخی شرکت‌ها هزینه‌های تازه‌ای به متقاضیان تحمیل می‌کنند.

مخبری در پایان افزود: متأسفانه از این راه برخی از شرکت‌ها به فعالیت‌های اقتصادی رو آورده‌اند و زمینه را برای فعالان بخش خصوصی نا‌امن کرده‌اند.

کد خبر 44684

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز