همشهری آنلاین: تیم کاراته کارگران در نخستین حضور خود در بازی‌های جهانی کارگران موفق به کسب ۹ مدال رنگارنگ شد.

كاراته

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، تیم کاراته کارگران با هدایت عبدالرضا صحرانورد با ۶ مدال طلا، ۱ نقره و ۲ برنز قهرمان ششمین دوره بازی‌های جهانی کارگران در اسپانیا شد.

  • یوسفی نخستین طلای کاراته را ضرب کرد

حسین یوسفی پس از این که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد، در دور دوم ۹ بر ۷ حریفی از ایتالیا را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی ۱۲-۵ نماینده هند را برد و به فینال رسید و در فینال هم  ۹-۳ بلژیک را شکست داد و نخستین مدال طلای تیم کومیته را کسب کرد. یوسفی همچنین در وزن آزاد مدال نقره گرفت.

  • نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم هم طلایی شد

مجتبی کامیاب در دور نخست ۹ بر صفر نماینده کشور میزبان را شکست داد و در مرحله بعد ۴-۱ بلژیک را برد و راهی فینال شد و در فینال ۵ بر ۱ ایتالیا را برد و قهرمان شد. کامیاب در مسابقات آزاد هم برنز گرفت.

  • سومین مدال طلای کاراته باز هم برای ایران

علی رحیمی نماینده وزن ۶۷- ابتدا ۷-۳ هند را برد، در دور دوم در حالی که با نماینده کشور ایتالیا ۲-۲ مساوی بود با یک ضربه جودان گری در لحظات پایانی نتیجه را ۵-۲ کرد.

رحیمی در نیمه نهایی ۳ بر ۰ بلژیک راشکست داد و راهی فینال شد و در فینال ۲-۰ نماینده کشور میزبان را شکست داد و قهرمان شد.

  • چهارمین طلا برای تیم کومیته کارگری ایران

بهنام محمدی در دور نخست حریف هندی را ۷-۰ شکت داد و در دور دوم ۵-۱ نماینده کشور میزبان را برد و در نیمه نهایی هم ۴-۲ بلژیک را شکست داد و راهی فینال شد و در فینال ۸-۲ ایتالیا را برد و چهارمین مدال را برای ایران کسب کرد.

  • پنجمین مدال طلا

مجید اکبرزاده در دور نخست ۷ بر ۱ هند را شکست داد و با انصراف رقیب بلژیکی خود راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله موفق شد نماینده اسپانیا را ۲-۱ شکست داده و راهی فینال شود.

اکبرزاده در فینال ۸-۳ ایتالیا را شکست داد و قهرمان شد. وی همچنین در مسابقات آزاد با شکست همه رقبای خود قهرمان شد و در کاتا هم مدال برنز کسب کرد.

ششمین دوره بازی‌های کارگری در کشور اسپانیا درحال برگزاری است.

کد خبر 446788

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha