مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: طرح ضربتی جمع‌آوری دستفروشان تجریش با مصوبه شورای تامین شهرستان شمیرانات و با هدف برقراری امنیت و انضباط اجتماعی از امروز شنبه ۱۵ تیر آغاز شد.

بساط دستفروش تجريش

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در این باره توضیح داد: طرح مذکور با همکاری فرمانداری شهرستان شمیرانات، نیروهای شهربان، نیروهای انتظامی و کسبه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه سد معبر دست فروشان (بساط گستران) مهمترین معضل کنونی خیابان شهرداری حدفاصل میدان قدس و تجریش است افزود: با حضور این افراد فضای پیاده راه‌ها تصرف و شهروندان، کسبه و اصناف منطقه یک، تولیت و زائران آستان مطهر امامزاده صالح (ع) با مشکل مواجه شده بودند.

موسوی ادامه داد: استقرار مستمر نیروهای انتظامی حدفاصل این دو میدان، افزایش تعداد نیروهای شهربان، رصد انبار کالاهای بساط گستران در محدوده بازار تجریش و پلمب آنها از مهمترین اقدامات اجرایی با هدف ساماندهی بساط گستران است که به صورت یک فرآیند مستمر اعمال می شود.

وی خاطرنشان کرد: استقرار خودروهای اغذیه فروشی در این محدوده مشکل دیگری است که علاوه بر سد معبر، به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی و توزیع نامناسب مواد غذایی منجر به شکایت شهروندان شده بود که جمع آوری خودرو آنها با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در این مسیر در حال اجراست و از شهروندان درخواست می شود مواد غذایی خود را از واحدهای صنفی داری مجوز اداره بهداشت تامین کنند.

تجریش مناطق شمالی پایتخت را شامل می شود که تعدد دستفروشان در نقاط مختلف آن بویژه اطراف بازارچه تجریش و امامزاده صالح (ع) همواره سبب اعتراض ها بوده است.

کد خبر 446704

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha