همشهری آنلاین: حضور وحید امیری در تراکتور سازی منتفی شد و اردوی این تیم در ترکیه نیز به دلیل اردوهای دو تیم ملی امید و بزرگسالان با مشکل مواجه شده است.

تراكتور دنيزلي

به گزارش فارس، چند روزی است که بحث مذاکره باشگاه تراکتور با وحید امیری بازیکن ترابزون اسپور ترکیه مطرح شده است اما موضوع این است که این مذاکرات مربوط به دو سه هفته قبل بوده و بین طرفین توافقی حاصل نشده است به همین دلیل موضوع حضور امیری در تراکتور منتفی شده است.

همچنین شایعاتی مبنی بر مذاکره کی‌روش استنلی با این باشگاه تبریزی مطرح شده که در واقع این بازیکن در لیست مورد نظر دنیزلی نیست. از سوی دیگر بحث حضور آریا جسور بازیکن دو رگه ایرانی و ژاپنی هم عنوان شده بود که حضور این بازیکن هم به خواسته دنیزلی نبوده و اصلا در باشگاه تراکتور با چنین بازیکنی مذاکره نشده است.

کادرفنی تراکتور با توجه به عدم بازگشت استوکس به تبریز و اینکه این بازیکن نمی خواهد برای فصل جاری برای تراکتور به میدان برود به دنبال مهاجم خارجی است و این روزها یکی از برنامه های دنیزلی دیدن فیلم بازیکنان در خط حمله است.

البته باشگاه تراکتور هنوز به طور رسمی در مورد استوکس اظهار نظری نکرده اما ظاهرا قرارداد این بازیکن به صورتی بوده که امکان جدایی داشته هر چند که واحد حقوقی باشگاه تراکتور درصدد احقاق حق این باشگاه در قبال عدم حضور استوکس در تمرینات است.

خبر بعدی از این تیم مشخص نبودن تاریخ اردو در ترکیه است. با توجه به اینکه از قبل این باشگاه تصمیم داشته از ۱۶ تیر در ترکیه اردو برگزار کند اما برگزاری اردوی تیم امید و بزرگسالان از ۱۹ تیر در تهران مساله ای شده تا باشگاه تراکتورسازی که هم در تیم امید و هم بزرگسالان بازیکن دارد برای برگزاری اردوی خود دچار مشکل شود. باید دید آیا باشگاه تراکتور با توجه به اسامی دعوت شدگان به تیم های ملی و امید اردوی خود را در ترکیه برگزار می کند یا خیر.

کد خبر 446558

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha