چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: فردا طرح ترافیک در معابر پایتخت اجرا نخواهد شد تا کنکوری‌ها بتوانند بدون محدودیت تردد در حوزه‌های خود حاضر شوند.

توصیه‌های ترافیکی پلیس به کنکوری‌ها

سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در طی فردا و پس فردا خاطر نشان کرد: برابر تدابیر اتخاذ شده و هماهنگی‌های صورت گرفته فردا طرح ترافیک در معابر پایتخت اجرا نخواهد شد تا کنکوری‌ها بتوانند بدون محدودیت تردد در حوزه‌های برگزاری کنکور شرکت کنند.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت اطراف حوزه‌ها و محل‌های برگزاری کنکور سراسری اظهار کرد: پیش‌بینی پلیس این است که در اطراف حوزه‌های امتحانی و معابر منتهی به آن‌ها به ویژه در محدوده مرکزی شهر شاهد افزایش حجم ترافیک باشیم. از این رو لازم است شرکت‌کنندگان کنکور و خانواده‌هایشان اولاً زمان را مدیریت کرده و زودتر برای حضور در محل جلسه حاضر شوند. همچنین لازم است تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد و حضور در حوزه‌های امتحانی استفاده کنند و اگر قصد دارند تا با خودروی شخصی به این محل‌هایی بروند توجه داشته باشند که خودروی خود را در محل‌های مجاز پارک کرده و از قرار دادن خودرو در محل‌های غیرمجاز و پارک به شکل دوبله خودداری کنند.

رازقی با بیان اینکه پلیس برای برگزاری کنکور سراسری در آماده‌باش خواهد بود، اظهار کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از پیش از آغاز کنکور در معابر و مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری کنکور مستقر خواهند شد و نسبت به تعیین امنیت ترافیکی و روان‌سازی آن اقدام خواهند کرد.

کد خبر 446353

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha