همشهری آنلاین: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، این نیرو را خط مقدم دفاع از کشور عنوان کرد و گفت: آمادگی نیروهای پدافندی اهداف پلید دشمنان را ناکام گذاشت.

علیرضا صباحی فرد

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» در بازدید از گروه پدافند هوایی هاشم آباد اصفهان به وجود اماکن حساس و حیاتی در حوزه مسئولیت منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اشاره کرد و افزود: افتخار پدافند هوایی این است که وظیفه مهم حراست از با اهمیت ترین دستاوردهای نظام را برعهده دارد و امروز کارکنان پدافند با تمام توان این مسئولیت را پیگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان ما آگاه شدند که هر اقدام آنها با پاسخ متناسب از سوی نیروهای مسلح مواجه خواهد شد و این مسئله را بارها آزموده‌اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه پدافند هوایی خط مقدم دفاع از کشور محسوب می‌شود، تاکید کرد: آمادگی و هوشیاری نیروهای پدافندی در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور اهداف پلید دشمنان را ناکام گذاشته است.

صباحی فرد همچنین گفت: امروز هماهنگی مناسبی میان ارکان پدافند هوایی در کشور وجود دارد و این هماهنگی باعث شده است تا مجموعه دفاع هوایی منسجم و مناسبی در کشور وجود داشته باشد و نیروهای پدافندی از ظرفیت‌های موجود برای پوشش مناسب و یکپارچه در دفاع استفاده می‌کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی اصفهان از گروه پدافند هوایی شهید مجید عسگری هاشم آباد بازدید کرد.

صباحی فرد در این سفر ضمن حضور در ایستگاه رادار و گردان زمین به هوای این گروه پدافندی در جریان میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این گروه قرار گرفت.

کد خبر 446250

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha