نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی احداث ورزشگاه ۱۲ هزار نفری در مرکز استان را مطالبه مردم علاقه‌مند ارومیه به ورزش والیبال عنوان کرد.

نیاز پایتخت والیبال آسیا به ورزشگاه ۱۲ هزار نفری

به گزارش همشهری، «سید هادی بهادری» با اشاره به این‌که والیبال و دریاچه ارومیه عامل مهم مطرح شدن نام مرکز استان در سطح جهانی است اظهار کرد: با این‌که اخیرا شهر ارومیه میزبان یک رویداد مهم بین‌المللی یعنی والیبال بود نحوه بلیت‌فروشی بسیار ضعیف بود و کسانی که نفوذ داشتند و یاافراد نزدیک به مسئولان برگزارکننده بودند توانستند بلیت‌ مسابقات را تهیه کنند، اما آنهایی که بلیت تهیه کرده بودند حتی نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

وی افزود: با توجه به علاقه وافر ارومیه‌ای‌ها به ورزش والیبال و با توجه به این‌که این شهر پایتخت والیبال آسیا شناخته می‌شود، نیازمند احداث یک ورزشگاه ۱۲ هزار نفری در این شهر هستیم. این نماینده مجلس به قطار ارومیه - تبریز هم اشاره کرد و گفت: با این‌که دولت از لحاظ اقتصادی در فشار است تکمیل مطالعات امکان‌سنجی آن به پایان رسیده است و هم‌اکنون پیگیر اجرای پروژه هستیم و حتی ۲ سرمایه‌گذار در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌اند. بهادری بر ضرورت تکمیل طرح انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه هم تاکید کرد و افزود: پروژه انتقال آب از رودخانه زاب به دریاچه ارومیه تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد و با بهره‌برداری از آن سالانه ۶۵۰ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه وارد می‌شود. این طرح در حال حاضر ۸۳ درصد پیشرفت دارد و باید با تزریق بودجه لازم، هرچه سریع‌تر به پایان برسد.

کد خبر 446164

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha