یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه تراکتور به دلیل آنچه فحاشی هواداران پرسپولیس علیه خود و طرفدارانش در مراسم معارفه محمد انصاری عنوان کرده، از سرخ‌پوشان به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

محمد انصاري

مصطفی کاراندیش مدیر حقوقی باشگاه تراکتورسازی تبریز با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس آئین‌نامه و مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه‌ها در مقابل رفتار هواداران خود مسئولیت دارند و متأسفانه در روزهای اخیر شاهد فحاشی هواداران پرسپولیس به تراکتورسازی در مراسم معارفه محمد انصاری بودیم.

این مقام مسئول در باشگاه تراکتورسازی تبریز افزود: البته این رفتار هواداران پرسپولیس مسبوق به سابقه است و در دیدار این تیم با سایپا در چارچوب لیگ برتر نیز به تراکتور و هوادارانش فحاشی کردند که در آن ارتباط نیز شکایت کردیم اما تاکنون به آن رسیدگی نشده است. انتظار داریم فدراسیون فوتبال نسبت به شکایت‌های صورت گرفته بی اعتنا نباشد.

کاراندیش درباره مرجع رسیدگی به این شکایت نیز گفت: تعیین مرجع رسیدگی به شکایت صورت گرفته با رئیس سازمان لیگ است اما با توجه به اینکه مربوط به مسائل اخلاقی است، احتمالاً باید در دست رسیدگی کمیته اخلاق قرار گیرد.

کد خبر 446010

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha