همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور گفت: افزون بر ۶۰۰ هزار کسبه و بازاری در صنوف مختلف در این سازمان سازماندهی شدند که فعالانه در برنامه های فرهنگی و ماموریت محوله مشارکت دارند.

غلامرضا حسن پور

غلامرضا حسن پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد در برنامه‌های زیر پوشش به خصوص حلقه‌های فرهنگی و بصیرتی صالحین، هیات های اندیشه ورز، دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی و فقه بازار شرکت و استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: سالانه حدود ۲۰۰ هزار نفر از اصناف و بازاریان در برنامه آموزشی و دینی فقه بازار که با حضور اساتید مجرب به صورت منظم و مستمر برگزار می‌شود حضور دارند.

این مسئول خاطر نشان کرد: تاکنون ۵۶ هیات اندیشه‌ورز با حضور نخبگان دانشگاهی و اساتید و همکاری ۳۱ بسیج اصناف و بازاریان کشور همکاری دارند.

حسن پور به تدوین نقشه راه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج اصناف همراه با ارائه راهکار به مسئولان ارشد کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه ایجاد طرح تحول بنیادین اقتصادی در میان اصناف و بازاریان ضروری است که برای تحقق آن اقدام می‌شود تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی در گرو همکاری تمام بخش‌ها و همراهی دولت در قالب طرح و برنامه مدون است.

حسن پور به بیانیه گام دوم انقلاب وا همیت آن اشاره و بر همکاری مردم و مسئولان و مشارکت اصناف برای اجرایی شدن آن تاکید کرد.

وی گفت: حدود سه میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد که در اکثر برنامه‌های مورد نیاز در بخش های مختلف مشارکت دارند.

کد خبر 445957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha