همشهری آنلاین: مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با حضور حبیب اله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در شهرک چیتگر بنیاد تعاون ارتش برگزار شد.

تشییع

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز - یکشنبه - در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرک امام رضا (ع) چیتگر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دو شهید گرانقدر در سنین ۱۸ و ۲۲ سالگی برای درهم کوبیدن دشمن متجاوز وارد عرصه شدند و ما امروز از این عزیزان درس شجاعت، ایستادگی، مقاومت و پایداری می‌گیریم.

وی افزود: شهدا برای شرف، ناموس، مکتب، دفاع از انقلاب و اسلام و حدود و ثغور کشور تا پای جان ایستادند، تا ما امروز سرمان را بالا بگیریم و با افتخار در مکتب جهاد و شهادت گام برداریم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه امروز شرف غیرت و پیروزی ما در گرو ادامه راه شهداست، یادآور شد: جایگاهی که امروز در جهان داریم، متأثر از رشادت شهدای عزیز است.

امیر دریادار سیاری تصریح کرد: اگر رشادت و دلاورمردی این عزیزان نبود، وضعیت امروز ما همچون دوران قاجار در کمترین سطح، ضعف و زبونی سپری می‌شد که هر از گاهی بخشی از کشور جدا می‌شد و در مقابل، کاری صورت نمی‌گرفت.

کد خبر 445955

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha