مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

همزمان با پایان یافتن کار بررسی و تصویب بودجه شهرداری در شورای اسلامی شهر تهران، حسین پورزرندی، معاون مالی اداری شهرداری در مصاحبه مطبوعاتی ضمن تشکر از همکاری سازنده شورای شهر در تصویب کامل بودجه پیشنهادی شهرداری از تحول نظام مالی شهرداری تهران سخن گفت.

به گفته وی، حجم عملیات و شفاف سازی مالی در شهرداری دو  برابر شده و همگام با تغییر نظام مالی از نقدی به تعهدی، نظام بودجه شهرداری نیز به طور کلی تغییرکرده است  ولی به دلیل اینکه در سال‌های گذشته بودجه غیرنقدی در نظام مالی شهرداری جایگاهی نداشت اساسا مقایسه بودجه سال آینده شهرداری با سال‌های گذشته ناممکن است. 

معاون مالی اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه کل عوارض دریافت شده از شهروندان در سال جاری1800 میلیارد تومان بوده است، گفت: سال آینده نیز این مقدار افزایش نخواهد یافت.

وی در باره ارسال فیش‌های خدمات پسماند به در منازل شهروندان  گفت‌: این فیش‌ها در گذشته به همراه فیش‌های عوارض نوسازی توزیع می‌شد اما با توجه به نگاه عدالت محور شورای اسلامی شهر تهران در مورد کسب  بهای خدمات پسماند فرمولی به تصویب رسید که در آن واحدهای مسکونی، تجاری و اداری به واحدهای کم زباله و پر زباله تقسیم شدند.

بر همین اساس به طور حتم کسانی که کمتر زباله تولید می‌کنند نسبت به کسانی که بیشتر زباله تولید می‌کنند هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد.

کد خبر 44586

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز