همشهری آنلاین: معاون هماهنگ‌ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید راه شهدا و اقتصاد مقاوتی را در پیش بگیریم.

نقدی

سردار سرتیپ محمد رضا نقدی جمعه شب در یادواره ۲۱۶ شهید والامقام شهرک‌های نیشابور در مسجد قدس این شهر افزود: امروز مشکلات اقتصادی ساده‌ترین موانع در راه انقلاب است در حالی که در دوران جنگ با دست خالی به مشکلات بسیار بزرگ‌تر غلبه کردیم.

وی اظهار داشت: این انقلاب همانطور که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تاکید کردند، زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) است.

وی گفت: دشمن در فضای مجازی با پخش فیلم‌های نا امیدکننده سعی در مأیوس کردن مردم از نظام دارد ولی امروز ملتی که در گذشته تنها و غریب بود صدایش در گوشه و کنار دنیا شنیده می‌شود و فریادهای آزادی خواهانه در یمن و پاریس پژواک ندای انقلاب اسلامی است.

سردار نقدی افزود: به برکت خون شهدا، روند پیروزی‌های انقلاب اسلامی در طول این چهل سال، یک روز نیز تعطیل نشده است.

وی اظهار داشت: مقاومت در برابر طاغوت و استکبار واجب است و نتیجه مقاومت پیروزی است همانطور که چهل سال استکبار رو در روی ملت ایران ایستاد ولی نتوانست بر آن غلبه کند.

وی گفت: پهپاد جاسوسی سه هزار میلیارد تومانی آمریکا ساقط می‌شود، تفنگداران دشمن در خلیج فارس اسیر مرزداران ایران می‌شوند، هواپیمای جاسوسی فوق سری آمریکا در خراسان به غنیمت گرفته می‌شود و بسیاری موفقیت‌های دیگر روی می‌دهد که همه آنها به دلیل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است.

سردار نقدی افزود: آمریکا سالانه ۷۰۰ میلیارد دلار خرج صنایع تسلیحاتی می‌کند ولی با این حال هیچ کاری در برابر انقلاب نمی‌تواند انجام دهد.

وی اظهار داشت: به برکت این ایستادگی امروز ما مقتدر هستیم و مسیری که شهدا برای ما باز کرده‌اند هیچگاه بسته نمی‌شود.

شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

کد خبر 445814

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha