همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ منتظر سایر تیم‌ها و نتایج نماندیم.

ایگور کولاکوویچ

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال ایران با هدایت ایگور کولاکوویچ بعد از کسب پیروزی برابر صربستان حضور خود در مرحله نهایی را قطعی کرد. سرمربی تیم ملی در پایان این دیدار درمورد مسائل مختلف صحبت کرد که اظهارات وی را در ادامه می‌خوانید:

  • تیم شما در پلودیوو بلیت شیکاگو را گرفت؛ هرچند خیلی‌ها منتظر آن در اردبیل بودند.

من اول باید بگویم در اردبیل چه اتفاقی افتاد. آن هفته به خاطر اشتباه  سایت fivb که نوشته بود ایران صعودش به دور نهایی قطعی شده، بچه ها به خاطر اینکه فکر می کردند صعود کردیم انرژی  مبارزه خود را قبل از بازی با فرانسه از دست دادند، به خاطر همین کار  خیلی سختی داشتیم تا آنها را برگردانیم به راهی که ازقبل در آن بودیم. امشب تیم صربستان با بهترین ترکیب برابر ما قرار گرفت. ما بردیم اما کمی تحت فشار بودیم. پوئن به پوئن بازی کردیم و پله به پله، بدون اینکه تسلیم شویم. در این دیدار غفور و موسوی با وجود درد مقاومت زیادی از خود نشان دادند. غفور با درد کف پایش بازی کرد و به همین دلیل به سختی حضور در جمع ۶ تیم را نهایی کردیم. از صعود به مرحله نهایی بسیار خوشحال هستم. منتظر نماندیم که دیگران این کار(قطعی کردن صعود ایران) را انجام دهند و امشب بالاخره صعود کردیم.

  • قرار گرفتن مقابل تیم ملی کشورتان سخت نبود.

من حالا با تمام قلب خود با تیم ‌ملی ایران ارتباط گرفته ام و به خاطر همین دیگر خیلی مساله خاصی نیست که جلوی صربستان قرار بگیرم. فقط به این فکر می‌کردم که یک تیم قوی یعنی صربستان را بردیم.

  • از بازی راضی بودید؟

بله، چرا که بازی مشکلی را بردیم. البته مطمئن بودم می توانستیم بهتر بازی کنیم اما یکسری محدویت ها مثل مصدومیت غفور را داشتیم. آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و ریلکس بازی می‌کردند. تیم ما تحت فشار بود. اما بعداز صحبت با مربیان و بازیکنان صربستان آنها از دریافت تیم ما سورپرایز شده بودند؛ حتی یک امتیاز مستقیم نیز به آنها ندادیم.

  • با این حساب برای دو بازی دیگر ترکیب تیم تغییر می‌کند؟

تمام تیم؛ بازیکنان ذخیره شایستگی یک بازی خوب را برابر تماشاگران زیاد دارند و بازیکنانی که امشب بازی کردند هم باید استراحت کنند.

کد خبر 445773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha