همشهری آنلاین: آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال همین شروع کار گربه را دم حجله کشته است.

فشار سنگین استراماچونی به بازیکنان استقلال
به گزارش خبرورزشی ، این روزها از باشگاه استقلال خبر زیاد می‎‌آید ولی کسی خبر ندارد داخل تیم چه اتفاقاتی می‌افتد. در واقع شروع کار استراماچونی و استقلال زیر سایه همه اتفاقات باشگاه قرار گرفته است. مربی ایتالیایی هم از فرصت استفاده کرده و می‌خواهد نقشه‌هایش را عملی کند: «باید بدن بازیکنان ورزیده شود. از نظر بدنی شرایط خوبی نداریم. باید بدنسازی خوبی داشته باشیم.» 

استراماچونی و مربی بدنسازش فعلاً رس استقلالی‌ها را به همین بهانه کشیده‌‎اند. یکی از بازیکنان لبخندی می‌زند و می‌گوید: «خلاصه رس‌مان را کشیده. شوخی هم ندارد. در کار خیلی جدی است.» تیم روزی دو جلسه تمرین می‌کند. تمرینات بدنسازی هم اینقدر سخت است که آن بازیکن می‌گوید: «یک جمله معروف هست که فکر کنم آقای پروین گفته بود... چی بود؟ آهان، استراماچونی دارد بدن‌هایمان را شلاق می‌زند.» 

دیروز یکی از سوژه‌های تمرین استقلال این بود که شب‌ها نمی‌توانند تا بیشتر از ۱۰ بیدار باشند، چون تمرینات طوری است که اصلاً نمی‌توانند بیدار بمانند. بازیکنان در طول روز از تمرینات اینقدر خسته می‌شوند که اگر هم بخواهند شب‌ها بیدار بمانند، نمی‌توانند. به گفته استقلالی‌ها در دو، سه سال گذشته اینقدر فشار روی بدن‌شان نبوده است. به ویژه در دو فصل گذشته، شفر خیلی به بازیکنان فشار نمی‌آورد. حالا، اما شرایط فرق کرده. با اینکه تمام بازیکنان مدتی استراحت داشتند و کلاً خوردند و خوابیدند ولی استراماچونی گفته نباید فشار را از روی بدن‌شان برداشت. آن بازیکن استقلال می‌گوید: «تمرینات بدنسازی استراماچونی و کمکش واقعاً اروپایی است. چون شنیده‌ایم در اروپا هم طوری بازیکنان را تمرین می‌دهند که ناخواسته تا قبل از ساعت ۹ شب خواب هستند. حالا هم واقعاً چنین شرایطی داریم. اکثر بچه‌ها می‌گویند شب اصلاً نمی‌توانند بیدار بمانند. در دو سال گذشته یک‌جورهایی بدن‌مان خواب بود و انگار تازه بیدار شده‌ایم.» 

در سال‌های گذشته همواره به کار بدنی استقلالی‌ها ایراد گرفته می‌شد. در ابتدای فصل این تیم خوب شروع نمی‌کرد. در اواخر فصل هم معمولاً با مشکل روبه‌رو می‌شد. استراماچونی هم با علم به این موضوع، تصمیم گرفته از ابتدا سفت و سخت بگیرد و بازیکنان را از نظر بدنی آماده کند. در سال‌های گذشته تمرینات بدنسازی پرسپولیس هم سنگین بود، به شکلی که بازیکنان این تیم دقیقاً حرف‌های همین حالای استقلالی‌ها را می‌زدند. آبی‌ها امیدوارند تمرینات تاکتیکی کادر جدید هم بتواند گره از کار تیم‌شان باز کند. بازیکنان تا اینجا که راضی هستند و می‌گویند کادر کاملاً حرفه‌ای هستند ولی منتظرند تا تمرینات تاکتیکی تیم هم شروع شود.
  • شوخی استقلالی‌ها با مربی بدنساز تیم:  ما را کشتی!
مارکو کاسر، مربی بدنساز جدید استقلال واقعاً تمرینات سنگینی را برای بازیکنان در نظر گرفته است. او و استراماچونی فشار تمرینات را در همین ابتدا خیلی بالا برده‌اند. بازیکنان حتی به شوخی به کاسر گفته‌اند که تمریناتش آن‌ها را کشته!
کد خبر 445684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha