همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دشمن می‌داند اگر شیطنتی انجام دهد جان سالم بدر نخواهد برد و دیگر شکست آن تنها آسیب تجهیزاتی نیست.

حسین خانزادی

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جریان سفر به استان فارس، از شرکت صنایع دفاع الکترونیکی ایران «صاایران» بازدید و روند ساخت و تولید تجهیزات دریایی را مورد بررسی قرار داد.

فرمانده نیروی دریای ارتش در این بازدید با تاکید بر اینکه امروز صنایع دفاعی «صا ایران» یک جهش علمی بسیار بزرگی نسبت به گذشته داشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در این مجموعه و همچنین استفاده از نیروی انسانی متخصص و متعهد، با جرات می‌توان اذعان کرد که اکثر نمونه‌های داخلی با کیفیت تر از نمونه‌های خارجی آن است.

وی افزود: این توانایی و سربلندی باعث می‌شود که از یک سو ما در ساخت و تجهیزات دفاعی خودکفا و از طرف دیگر دشمن از توانمندی‌های ما در حوزه‌های مختلف دفاعی بی‌اطلاع باشد.

امیر دریادار خانزادی در  بخش دیگری  از سخنان خود، تصریح کرد: عرصه دریا همواره یک صحنه رقابتی است که علاوه بر بهره گیری از نیروی انسانی متخصص باید با استفاده از فناوری‌های به روز دشمن را در دریا غافلگیر و نتواند نگاه چپ به مرزها و منافع جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

فرمانده نیروی دریای ارتش با اشاره به آماج تهدیدات و تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمن، گفت: دشمن می‌داند اگر شیطنتی در خلیج فارس انجام دهد جان سالم بدر نخواهد بود و دیگر شکست آن تنها آسیب تجهیزاتی نیست.

گفتنی است، امیر سرتیپ شهرام رئیس سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع، فرمانده نیروی دریایی ارتش را در این بازدید همراهی می کرد.

کد خبر 445473

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha