مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

فرشته رضایی - رشت-خبرنگار: یکی از پروژه‌های گیلان که اعتبارات ملی دارد، کنارگذر لنگرود است که به منظور کاهش بار ترافیکی در این شهرستان ساخته شده است.

کنارگذر لنگرود

ساخت فاز اول آن به دلیل تامین نشدن مصالح روند کندی داشت و در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده است. قرار بود فاز دوم آن هم تا قبل از سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد. معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفته بود: در حال حاضر باند اول این کنارگذر زیر بار ترافیک قرار دارد و باند دوم آن نیز به طول ۹ کیلومتر با هدف حذف گلوگاه ترافیکی تکمیل می‌شود و تا پیش از آغاز سفرهای نوروز ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

«محمدرضا کدخدازاده» بیان کرده بود: بهره‌برداری از این کنارگذر موجب رفع مشکل ترافیک داخل لنگرود می‌شود و تردد مسافران و ترانزیت کالا تسهیل خواهد شد. کندی ساخت پروژه برای کشاورزان بخش کومله هم مشکلاتی ایجاد کرده و آنها به شالیزارهای خود دسترسی راحتی ندارند. ۲۰۰ کشاورز لنگرودی گلایه خود را به متولیان امر اعلام کردند. «محمد اسماعیلی» یکی از کشاورزان بخش کومله لنگرود بیان کرد: در بهار موتور و سایر تجهیزات را با دشواری از عرض کنارگذر عبور می‌دادیم تا به مزرعه خود برسیم‌. وی افزود: فصل درو نزدیک است. امیدواریم مسئولان مشکل ما را رفع کنند. کاش به ما بگویند این کنارگذر چه زمانی تکمیل و راه دسترسی ما باز می‌شود؟  

«قاسم علیزاده» یکی دیگر از کشاورزان هم گفت: امیدواریم تا قبل از فصل درو اقدام لازم انجام شود و راه و شهرسازی کمکی به ما کند، چون برای انتقال ابزارآلات با مشکل مواجهیم. وی ادامه داد: با زحمت بسیار دستگاه نشا را روی دست گرفتیم و به مزرعه بردیم. زمین کشاورزی توسط کنارگذر قطع شده است.

کد خبر 445428

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha