همشهری‌آنلاین: مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران از اعلام نتیجه علمی و نهایی پایش ایمنی گود مجاور برج میلاد در نیمه اول مردادماه خبر داد.

گود برج ميلاد

مهدی صالحی در گفت‌وگو با شهرنوشت، با اشاره به آخرین وضعیت پایش ایمنی گود مجاور برج میلاد گفت: گود مذکور حدود یک سال و نیم پایش نشده بود و نگرانی‌هایی درباره امنیت آن وجود داشت. مجری گودبرداری و پایدارسازی فاز ۲ میلاد، مدعی بود که گود تا ۵ سال آینده ایمن است، اما شهرداری با توجه به مسئولیتی که داشت بر رصد دوباره ایمنی گود تاکید کرد.

او ادامه داد: در نهایت شرکت مشاوری که امین شهرداری تهران است، برای پایش گود وارد عمل شد و در یک مرحله اقدامات لازم را انجام داد.

مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه این پایش نظر مجری گودبرداری را تصدیق می‌کند، گفت: شرکت مشاور معتقد است براساس یک مرحله پایش نمی‌توان درباره امنیت گود نظر داد و برای اعلام نتیجه قطعی باید عملیات پایش در دو مرحله دیگر انجام شود.  

صالحی تصریح کرد: قرار است دو مرحله دیگر پایش هر کدام به فاصله دو هفته اجرا و در نهایت تا نیمه اول مردادماه نتیجه به شکل علمی و نهایی به عنوان سند منتشر شود.

کد خبر 445237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha