همشهری آنلاین: مشاور معاون اول رئیس جمهور در واکنش به برخی اخبار درباره درگیری لفظی روحانی و جهانگیری گفت: معاون اول رئیس جمهور هم اکنون در جلسه هیات دولت حضور دارد.

جهانگيري

فارس نوشت: کاظم پالیزدار مشاور معاون اول رئیس جمهور در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون اسحاق جهانگیری در فضای مجازی، گفت: جلسه هیات دولت دقایقی پیش آغاز شده و آقای جهانگیری هم با قوت در این جلسه حضور دارند.

 برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پس از اظهارات تند و تیز روحانی خطاب به او در جلسه ای در روز شنبه، از دولت قهر کرده و از دیرور در محل کار خود حاضر نشده است.

محمود نادری معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهوری نیز در واکنش انتشار شایعه قهر او از دولت به ایسنا گفت: جهانگیری در جلسه هیئت دولت شرکت کرده‌ است.

حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور در توئیتی که به نظر می رسد بی ارتباط با این ماجرا نباشد، نوشت: جلسات عالی کشور نه جای بله قربان گویی است، نه جای خطاب و عتاب و نه جای قهر و ناسازگاری. بزرگان کشور در این جلسات، دیدگاه‌های سازمانی مختلف و گاه متعارض را با صراحت تمام مطرح و تبادل نظر را تا رسیدن به بهترین تصمیم برای بهبود زندگی مردم دنبال می‌کنند."

جلسات هیئت وزیران هر هفته عصر روزهای یکشنبه و صبح روزهای چهارشنبه در ساختمان ریاست جمهوری و به ریاست رئیس جمهوری و با حضور معاون اول رئیس جمهوری و اعضای کابینه برگزار می‌شود.

کد خبر 445155

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha