همشهری آنلاین: تیم ملی ژاپن در دیدار نیمه‌ نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا با نتیجه ۸ بر ۴ ایران را شکست داد.

فوتسال

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن از ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه (۳۰ خرداد) در دیدار نیمه‌ نهایی مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا در تبریز در حضور ۲۲۵۶ تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۸ بر ۴ به سود ژاپن به پایان رسید.

در وقت نخست این دیدار ژاپن با یک گل از ایران جلو بود اما مسعود یوسف یک گل را جبران کرد و در ادامه هم سجاد سرباز گل دوم ایران را به ثمر رساند اما ژاپنی‌ها بار دیگر دروازه ایران‌ را باز کردند.

در وقت دوم نیز همانند وقت اول ژاپن با گلزنی از ایران پیش افتاد و نتیجه را ۳ بر ۲ به سود خود کرد اما مهدی دهقان‌نژاد روی یک چرخش سریع و شوت محکم نتیجه را به ۳ به ۳ تغییر داد.

مهدی دهقان‌نژاد بار دیگر با چرخشی خیره‌کننده در دقیقه ۱۰ از وقت دوم دروازه ژاپن را گشود.

ژاپن در ۴ دقیقه پایانی سعی کرد با انجام پاور پلی به گل برسد اما با هوشیاری ملی‌پوشان ایران موفق به گلزنی نشد تا این که در فاصله ۳۷ ثانیه به پایان بازی یک پنالتی برای ژاپن گرفته شد و گل تساوی را برای آنها به ارمغان آورد.

بازی در وقت اضافه پایاپای دنبال شد تا این که ژاپن در دقیقه ۳ از وقت اول اضافه یگ گل دیگر را وارد دروازه ایران کرد. در وقت دوم هم ژاپن با ۳ گل دیگر نتیجه را ۸ بر ۴ کرد و به فینال مسابقات رسید.

قبل از بازی ایران و ژاپن هم نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های افغانستان و اندونزی برگزار شد که در پایان وقت اضافه با نتیجه ۴ بر ۳ به سود افغانستان به پایان رسید.

کد خبر 444915

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha