سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: در حمله گروه تروریستی جبهه النصره به مراسم جشن عروسی در روستای الوضیحی ۱۰ نفر به شهادت رسیدند.

حمله تروريست ها در سوريه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما بیش از ده غیرنظامی سوری در حمله گروه تروریستی جبهه النصره به مراسم جشن عروسی در روستای الوضیحی سوریه به شهادت رسیدند و ده ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی العالم؛ ‌ افراد مسلح وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره مستقر در مناطق کاهش تنش، مراسم جشن عروسی شهروندان سوری را در روستای الوضیحی در حومه جنوبی حلب هدف حملات خمپاره ای و راکتی خود قرار دادند.

خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم در گزارشی گفت: گلوله های خمپاره و راکت های گروه های مسلح، یک مراسم جشن عروسی را در روستای الوضیحی واقع در حومه جنوبی حلب به عزا تبدیل کردند. تروریستها نیمه شب گذشته این روستا را هدف چندین راکت قرار دادند. تروریستهای جبهه النصره مستقر در منطقه کاهش تنش با شلیک این راکت ها و گلوله های خمپاره نه تنها غیرنظامیان سوری بلکه حتی مزارع و قبرستان این روستا را نیز هدف قرار دادند. غیرنظامیان زیادی بر اثر این حملات تروریستی به شهادت رسیده یا زخمی شدند. همچنین این حملات راکتی و خمپاره ای خسارت های مادی زیادی به روستا وارد کرد.

خبرنگار العالم افزود: آمارها نشان می دهد بیش از ده نفر در این حملات تروریستی به شهادت رسیدند و هفده نفر نیز زخمی شدند که در بین آنها چندین زن و کودک نیز دیده می شود. زخمی ها برای مداوا و اجرای عمل جراحی لازم به بیمارستان های دولتی در شهر حلب منتقل شدند.

کد خبر 444578

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha