سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: دستبندی با قیمت ۲۴۲ دلار در وب سایت آمازون برای فروش عرضه شده که با ارسال شوک الکتریکی ۳۵۰ ولتی به فرد به او کمک می‌کند عادت‌های بد را ترک کند.

ترك عادت‌های بد با شوک الکتریکی دستنبد آمازون

به گزارش دیلی میل، شرکت آمازون دستبندی به قیمت ۲۴۲ دلار برای فروش عرضه کرده که به کاربر خود کمک می‌کند با عادت های بد خود مانند پرخوری یا جویدن ناخن مقابله کند.

هربار که کاربر از اهداف خود خطا کند، دستبند Pavlok یک شوک الکتریکی ۳۵۰ ولتی به او می‌دهد! می‌توان از این وسیله برای مقابله با طیفی از عادت‌های بد مانند سیگار کشیدن، خواب آلودگی، وقت گذرانی بیش از حد در اینترنت استفاده کرد.

کاربر می‌تواند خود تنظیمات شوک الکتریکی را مشخص کند یا آنکه دوستان فرد با دانلود کردن اپلیکیشن مخصوص آن می‌توانند در صورت تخطی به او شوک بدهند.

برخی عادت‌های بد مانند از خواب بیدار نشدن در زمان مقرر را می‌توان به وسیله اپلیکیشن به طور خودکار تنظیم کرد.

شرکتBehavioral Technology در ایالت یوتای آمریکا این دستبند را ابداع کرده است. این گجت پوشیدنی در حقیقت به افراد کمک می کند عادت‌های بد خود را ترک کنند.

Behavioral Technology ادعا می کند فرد طی ۳ تا ۵ روز پس از استفاده از گجت شاهد کاهش قابل توجه عادت بد خود می‌شود.

به هرحال این گجت با هر بار شارژ می‌تواند ۱۵۰ شوک الکتریکی به کاربر خود وارد کند. به گفته «مانیش ستی» مخترع گجت، شوک الکتریکی آن خیلی قدرتمند نیست و فقط به اندازه‌ای است که فرد از جا بپرد.

  • مهر
کد خبر 444538

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha