همشهری آنلاین: اسحاق جهانگیری صبح سه‌شنبه ۲۸ خرداد به‌منظور افتتاح چند طرح عمرانی و کشاورزی و نیز گفت‌وگو با مسئولین و نخبگان وارد استان زنجان شد.

اسحاق جهانگیری

به گزارش ایسنا،‌ اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در بدو ورود و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط کشور به خاطر فشارهای بین‌المللی آمریکا و برخی کشورهای منطقه شرایطی خاص است، گفت: باید سیاست های دولت برای عبور از این مقطع و مقاومت در برابر فشارها برای مردم و مسئولین استان در حوزه‌های اقتصادی و بودجه تشریح شود.

جهانگیری با بیان اینکه اگر مردم و فعالان اقتصادی به صورت دقیق در جریان مسایل کشور قرار گیرند می‌توانیم از این مقطع عبور کنیم، تصریح کرد: راهکارهای خوبی در این زمینه تدوین شده است و امیدواریم بتوانیم با موفقیت این مرحله حساس را پشت سر بگذاریم.

معاون اول رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز ارادت و سلام خدمت مردم عزیز، انقلابی و ولایتمدار استان زنجان اظهار کرد: در این سفر چندین طرح صنعتی، کشاورزی و عمرانی افتتاح خواهد شد و با مسئولین و نخبگان استان در مورد مسایل، محدودیت ها و مشکلات استان زنجان و راهکارهای مرتفع کردن آن گفتگو خواهم کرد.

در این سفر وزیر دفاع پشتیبانی و نیروهای مسلح، معاون مناطق محروم و توسعه روستایی ریاست جمهوری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور جهانگیری را همراهی می کنند.

کد خبر 444493

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha