دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

آلمان اعلام کرد: با بررسی مجدد پرونده‌های هزاران خارجی که در آلمان پناهندگی دریافت کرده‌اند، حدود ۶۰۰ نفر از آنها این امتیاز را از دست دادند.

اداره مهاجرت آلمان

به گزارش دویچه وله، اداره پناهندگی و مهاجرت آلمان در چهار ماه اول امسال به وضعیت پناهندگی حدود ۶۰۰ خارجی پایان داده است. بررسی مجدد نشان داده است که بیش از ۹۸ درصد افراد، پناهندگی را به حق دریافت کرده‌اند.

اعطای حق پناهندگی از سوی "اداره مهاجرت و پناهندگی آلمان" به یک پناهجوی خارجی قطعی و ابدی نیست، بلکه ممکن است با یافتن شواهد بیشتر پس گرفته شود.

با بررسی‌هایی که از ژانویه تا پایان آوریل سال جاری به عمل آمده است، وضعیت پناهندگی ۳۲ هزار و ۶۶۷ نفر تأیید شده است، به عبارت دیگر ۹۸ درصد افراد به درستی از حق پناهندگی برخوردار شده‌اند.

بنا به گزارشی که دولت آلمان در پاسخ به سؤال لوییزه آمتسبرگ، نماینده حزب سبزها در پارلمان داده است، حدود ۶۰۰ نفر پناهندگی را از دست داده‌اند. ۴۸۹ نفر از این افراد دیگر از شرایط زمان تقاضای پناهندگی برخوردار نیستند.

افزون بر این وضعیت پناهندگی از ۱۱۴ نفر پس گرفته شده است، زیرا آنها در جریان وارسی داده‌های نادرستی اظهار کرده‌اند.

در میان این پناهجویان بیشترین افراد کسانی هستند که در جریان وارسی به دروغ خود را اهل عراق یا سوریه معرفی کرده بودند.

لغو وضعیت پناهندگی علی‌الاصول نباید بر تقاضای ویزای خویشاوندان پناهنده تأثیری داشته باشد، اما نماینده حزب سبزها به مواردی اشاره می‌کند که تقاضای ویزای بستگان پناهنده پیش از اعلام وضعیت نهایی آن افراد، رد شده است.

کد خبر 444421

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha