دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
۰ نفر

حمیدرضا بدرلو-کارآفرین برتر کشور:۳۶سال قبل وقتی روز اول مهر همه همکلاسی‌هایش با کیف و کتاب راهی دبیرستان شدند او لباس کار به تن کرد تا کمک خرج خانواده باشد.

بدرلو

درآمد پدر برای مخارج خانواده کافی نبود و «حمیدرضابدرلو» که تازه داشت لذت تحصیل در مقطع دبیرستان را مزمزه می‌کرد چاره‌ای نداشت جز ترک تحصیل. در آن روز تلخ حمیدرضا یک قول به خودش داد و این بود که سخت کارکند تا هم خانواده‌اش در رفاه باشند و هم دست نیازمندان را بگیرد. اکنون او یک کارآفرین موفق است.

تاکنون ۸بار به‌عنوان کارآفرین برتر کشور انتخاب شده است و حالا صدها نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از سفره‌ای که او گسترانده، نان می‌خورند. خیلی از اهالی این شهر کفش‌های باکیفیتی را که در کارگاه بدرلو تولید می‌شود با کفش‌های برندهای خارجی اشتباه می‌گیرند، اما او با افتخار اعلام می‌کند که این کفش‌ها تولید داخل است.

بدرلو در آموختن دانسته‌ها و تجربیاتش به دیگران خست نمی‌ورزد. او می‌گوید: «هرکسی مایل باشد می‌تواند فوت و فن کار تولید کفش را ۲تا۳ماهه و رایگان در کارگاه ما بیاموزد و بعد برای خودش تولیدی کوچکی راه بیندازد. من همواره تلاش می‌کنم در کنار آموزش فوت و فن کار، روحیه امید و تلاش را هم در بین جوان‌های محله به وجود بیاورم.»

کد خبر 444343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha