مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضریب امنیتی سیستم بلیط مترو تهران را بالا دانست و گفت: اگر فردی اقدام به چاپ پول تقلبی کند به این معنی نیست که امنیت پول ملی پایین است.

بليت مترو

مأموران پلیس آگاهی متروی تهران در بررسی‌های به عمل آمده متوجه یک آگهی در سایت خرید و فروش اینترنتی شدند که فردی در آگهی، مدعی شده بود کارت بلیط مترو با اعتبار ۴۷ ساله دارد و آن را به قیمت ۳۰ میلیون تومان می‌فروشد.

فرمانده یگان انتظامی پلیس متروی پایتخت در واکنش به این موضوع گفت: متهمان این پرونده مدعی‌اند با عملیات سخت‌افزاری اقدام به تهیه این بلیت کرده‌اند.

در همین رابطه فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با شهرنوشت، در خصوص کشف یک بلیط مترو با ۴۷ سال اعتبار، بیان کرد: جعل بلیط به این معنا نیست که سیستم بلیط مترو امن نیست بلکه تقلبی بود که رخ داد و پلیس مترو با آن برخورد کرد. به طور حتم، بلیط مترو برای استفاده مسافران ایمن و ضریب امنیتی آن بالا است. 

او ادامه داد: در واقع، اگر فردی اقدام به چاپ پول تقلبی کند به این معنی نیست که امنیت پول ملی پایین است، همین نسبت را می توان در مورد جعل کارت بلیط مترو هم در نظر گرفت. 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در بخش دیگری از سخنان خود در مورد زیاد بودن سرفاصله قطارهای خط ۳، گفت: خط ۳ هیچ مشکلی ندارد، اما با دو محدودیت مواجه است؛ محدودیت راه‌اندازی پایانه آزادگان و قطار. در واقع، یک دلیل برای آن‌که سرفاصله دو قطار حدود ۷ دقیقه است به عدم راه‌اندازی پایانه آزادگان مربوط است که یک‌سری محدودیت‌ها در این زمینه وجود دارد و همکاران ما درحال رفع آن هستند. با راه اندازی پایانه آزادگان و افزایش قطار تا پایان سال، سرفاصله این خط کاهش پیدا خواهد کرد.

نوبخت همچنین با بیان این‌که ۷ رام قطار ترخیص شده از گمرک، آخرین ورژن AC نسل چهارم هستند، عنوان کرد: قطارهای جدید هر ماه به یکی از دو خطوط ۶ و ۷ وارد خواهند شد. درحال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قطار خط ۳ وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه همچنین از احداث خروجی شمالی ایستگاه مترو میرزای شیرازی خبر داد و گفت: باتوجه به مشکلات ملکی که این خروجی دارد، تا یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 444300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha