یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نام رمان ماجراجویانه جدید «جیمز پترسون» و «دیوید الیس» با عنوان «حل‌نشده» که دنباله و جلد دوم دیگر رمان جنایی پرفروش «پترسون» با نام «نامرئی» ‌ است، در اولین هفته انتشار خود در فهرست آثار پرفروش هفتگی نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

ادبيات

به گزارش ایسنا، ‌ «جیمز پترسون» که برای نگارش رمان‌های جنایی‌اش به شهرت جهانی رسیده است پس از انتشار موفقیت‌آمیز رمان «هجدهمین آدم‌ربایی» در هفته اول ماه می، بار دیگر پس از روانه کردن رمان «حل‌نشده» ‌ به بازار به موفقیت دست یافت.

رمان «حل‌نشده» به قلم   «دیوید الیس» و «جیمز پترسون» ‌ درحالی در اولین هفته انتشارش در رتبه سوم فهرست هفتگی پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت که نام این اثر در بین ۱۰ رمان داستانی پرفروش آمازون نیز دیده می‌شود.

در رمان «حل‌نشده» ‌ داستان «امی داکری» مامور اف بی آی را می‌خوانیم که با روحیه‌ خستگی‌ناپذیر و مهارت بالا در درک ارتباط موضوعات مختلف با یکدیگر به یک کارآگاه قهار تبدیل شده است؛ اما یک پرونده جدید او را سردرگم می‌کند. مرگ تمامی قربانیان در ظاهر تصادفی است و در وهله اول به نظر می‌رسد هیچ وجه مشترکی ندارند. با این حال «داکری» ‌می‌داند که این تعداد مرگ نمی‌تواند تصادفی باشد و به نظر می‌رسد قاتل در هر مرحله یک قدم جلوتر از «داکری» ‌است. شرایط زمانی پیچیده‌تر می‌شود که مامور ویژه اف بی آی، ‌ حتی «داکری» را به عنوان یکی از مظنون‌های این پرونده درنظر می‌گیرد.

از دیگر پرفروش‌های این هفته می‌توان به ‌رمان «سقوط» نوشته «نیل استفنسون» ‌ و «ملکه زنبورها» نوشته «دوروتی بنتون فرانک» اشاره کرد.

«پترسون» به طور میانگین سالی ۱۴ کتاب منتشر می‌کند و نام او به عنوان اولین نویسنده‌ای که یک میلیون جلد از آثارش در قالب دیجیتال به فروش رسیده، ثبت شده است.

کد خبر 444201

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha