همشهری آنلاین: مسابقات تنیس پیشکسوتان (گرامیداشت استاد تقی اکبری) با حضور ۵۳ پیشکسوت در دو بخش انفرادی و دوبل با معرفی نفرات برتر در تهران پایان یافت.

تنيس پيشكسوتان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کشوری رده سنی پیشکسوتان در بخش انفرادی و دو نفره با انجام دیدارهای پایانی در باشگاه تنیس امید تهران برگزار شد.

در رده سنی بالای ۳۵ سال انفرادی مجتبی صدری صاحب عنوان قهرمانی شد و محسن شرافتی در جایگاه دوم ایستاد، در رده سنی بالای ۴۰ سال انفرادی سعید جواهریان عنوان قهرمانی را تصاحب کرد و مجید سربازی دوم شد،  در رده سنی بالای ۴۵ سال انفرادی شروین رکویی و امید افشار عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند، در رده سنی بالای ۵۰ سال مازیار جعفربای قهرمان شد و احمد ورمزیان در جایگاه دوم قرار گرفت.

 در رده سنی بالای ۵۵ سال ابراهیم صفدریان و رمضان رهبری عناوین برتر را به خود اختصاص دادند و در نهایت در رده سنی بالای ۶۰ سال الیاس همایی صاحب عنوان قهرمانی شد و مطلب ایمان‌زاده در جایگاه دوم ایستاد.

همچنین در بخش دو نفره بالای ۳۵ سال محسن شرافتی و مجتبی صدری قهرمان و مرتضی جمشیدی و علی حقیقت‌خواه دوم شدند، در رده سنی بالای ۴۵ سال تیم شروین رکوعی و امید افشار برسکوی قهرمانی ایستاد و مازیار جعفربای و یزدان طوسی‌نژاد نایب قهرمان شدند. در رده سنی بالای ۵۵ سال مطلب ایمان‌زاده و سید مجتبی حاج میرفتاح به همراه تیم شهریار ابراهیمیان و کسرا امیرابراهیمی عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

مدیریت این دوره از رقابت‌ها بر عهده بهزادپور و سرداوری آن بر عهده سینا ابراهیمیان، سرداور نشان سفید کشورمان بود.

کد خبر 444185

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha