یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از یکشنبه ۲۶ خرداد تا آخر این هفته منطقه زابل بخش شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک خواهد داشت که موجب کاهش کیفیت هوا و دید خواهد شد.

بروز گرد و خاک از امروز تا آخر هفته در زابل

به گزارش ایرنا، فریبا گودرزی روز یکشنبه گفت‌: امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ خرداد) بارش‌های پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد به ویژه در ساعات بعد از ظهر در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات رشته کوه البرز و برخی مناطق سواحل خزر رخ خواهد داد.

وی اظهار داشت: همچنین این بارش‌های پراکنده در شمال خراسان رضوی و شرق خراسان شمالی همراه با رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است و سایر مناطق کشور جوی آرام خواهد داشت و سه‌شنبه تا چهارشنبه عمده بارش‌ها به صورت پراکنده در شمال غرب رخ خواهد داد.

به گفته گودرزی همچنین از بعد از ظهر فردا و سه‌شنبه بخش‌های مرکزی و شرق خلیج فارس مواج است.

  • آسمان تهران صاف

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران تا اخر هفته پدیده خاصی ندارد و صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲۴ درجه بالای صفر و بیشینه دمای امروز تهران به ۳۶ درجه خواهد رسید.

گودرزی گفت: برازجان، آغاجاری و امیدیه با دمای ۴۹ درجه بالای صفر و فرودگاه اردبیل و شهرکرد با دمای ۶ درجه بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کد خبر 444132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha