همشهری آنلاین: مسابقات پاک‌ورزی (پلاگینگ) همزمان با مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل برگزار می‌شود.

پلاكينگ

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، پاک‌ورزی یا پلاگنیگ رشته ورزشی جدیدی است که طی آن شرکت‌کنندگان همزمان با تحرک، ورزش و فعالیت بدنی نسبت با پاکسازی محیط زیست اقدام می‌کنند.

رضا شجیع، مسئول دبیرخانه سلامت وزات ورزش و جوانان و سرپرست سازمان توسعه فعالیت بدنی فدراسیون ورزش‌های همگانی در مورد این مسابقات گفت: مسابقات مذکور در راستای توسعه سلامت در دو بعد فردی و محیطی‌ با همکاری‌ و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل همزمان با مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در مسیر اردبیل به سرعین  برگزار می‌شود.

شجیع همچنین اظهار داشت: به زودی با تشکیل کمیته پاک‌ورزی‌ در فدراسیون ورزش‌های همگانی شاهد توسعه این‌ رشته در سراسر کشور خواهیم‌ بود و این که دومین دوره این مسابقات همزمان با رویداد دوی کوهستانی کندوان برگزار خواهد شد.

مدیر سابق دفتر محیط‌ زیست وزارت ورزش و جوانان در پایان به ضرورت انجام اقدامات عملی در حوزه ورزش سبز اشاره کرد و افزود: وضعیت محیط زیست و سلامت به گونه‌ای‌ است که باید از ایده‌های جدید ترکیبی که اثرات مثبت آنها به اثبات رسیده در جهت اصلاح وضع موجود و استفاده از ظرفیت‌های بخش ورزش استفاده کرد.

کد خبر 444123

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha