وقتی جشن تولد دختربچه ۹ساله با درگیری میان میهمانان همراه شد، این درگیری به کوچه هم کشیده و باعث تخریب خودرویی در حوالی میدان منیریه تهران شد.

تولد

به گزارش همشهری، جمعه‌شب گذشته مأموران کلانتری ۱۱۲تهران در جریان درگیری و تخریب خودرویی در کوچه‌ای حوالی میدان منیریه قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. در تحقیقات معلوم شد که درگیری از یک جشن تولد شروع شده است. ماجرا از این قرار بود که خانواده‌ای برای دختربچه ۹ساله‌شان جشن تولد گرفته بودند و ۲۵نفر میهمان جشن آنها بودند اما در جریان جشن یک بحث خانوادگی بین ۳نفر از میهمانان پیش آمد و ۳نفر دیگر هم وارد ماجرا شدند و به این ترتیب درگیری شروع شد.

این درگیری تنها به داخل خانه خاتمه نیافت بلکه به سرعت به بیرون از خانه کشیده شد و ۶نفری که با هم درگیر شده بودند، با حضور در کوچه، شیشه خودروی پژو۴۰۵ پارک‌شده‌ای را تخریب کرده و به در پارکینگ خانه‌ای دیگر هم آسیب رسانده و شیشه‌هایش را شکستند. با شدت‌گرفتن درگیری، همسایه‌ها ماجرا را به پلیس خبر دادند و با حضور مأموران و به‌دست آمدن این اطلاعات، هر ۶نفری که در این درگیری نقش داشتند، دستگیر شدند.

سرهنگ صادق ضرونی، رئیس‌کلانتری‌۱۱۲ ابوسعید با بیان این خبر گفت: در تحقیق از متهمان معلوم شد که یکی از آنها از ناحیه سر مصدوم شده که این فرد برای درمان به بیمارستان منتقل شد. ۵‌متهم دیگر مدعی بودند این مصدوم با زدن گلدانی به سرش، خودزنی کرده و در این شرایط برای آنها قرار قانونی صادر شد و پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

کد خبر 444116

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha