همشهری آنلاین: یک رسانه ترکیه اعلام کرد: چهار تیم ایرانی پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی خواستار به خدمت گرفتن وحید امیری هستند.

وحيد اميري

به گزارش ایسنا و به نقل از gazetedamga، به نظر می‌رسد جدایی وحید امیری از ترابزون اسپور ترکیه قطعی شده است و این بازیکن ایرانی در ادامه به لیگ ایران خواهد آمد. پرسپولیس که توانست قهرمان لیگ برتر ایران در این فصل شود و قبلاً نیز وحید امیری در این تیم توپ زده بود، یکی از مشتری‌های این بازیکن است. در کنار این تیم، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی تیم‌هایی هستند که قصد خرید بازیکن ایرانی را دارند ولی هنوز مشخص نیست که این بازیکن در فصل آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد.

این بازیکن ۳۱ ساله که در تیم ملی ایران نیز بازی می‌کند، از بازیکنان تأثیرگذار و مهمی در لیگ ایران بوده است و به همین خاطر تیم‌های بزرگ ایرانی برای تقویت خود در فصل جدید خواستار جذب این بازیکن شده‌اند.

دیگر بازیکن ترابزون یعنی مجید حسینی دوران نقاهت را سپری می‌کند و تا یک ماه و نیم از فوتبال دور است. او نیز پیشنهادهایی دریافت کرده است ولی به نظر نمی‌رسد ترابزون به راحتی به این بازیکن اجازه خروج بدهد.

کد خبر 443921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha